کد خبر : 53722
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 20:49
-

شمس: ترابیان آبروی چند ساله‌اش را بدجور معامله کرد/ تنها کیومرث هاشمی نیمه شب برای استقبال از ما به فرودگاه آمد

شمس: ترابیان آبروی چند ساله‌اش را بدجور معامله کرد/ تنها کیومرث هاشمی نیمه شب برای استقبال از ما به فرودگاه آمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره هم‌گروه‌های ایران در رقابت‌های قهرمانی آ‌سیا‌، اظها‌ر کرد: تیم‌های عراق و اردن هیچ سابقه‌ای در فوتسال آسیا ندارند و فقط چین هر دوره در این مسابقات شرکت کرده ولی هیچ کدام از این تیم‌ها تاکنون به جمع هشت تیم یا چهار تیم اول راه پیدا نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره هم‌گروه‌های ایران در رقابت‌های قهرمانی آ‌سیا‌، اظها‌ر کرد: تیم‌های عراق و اردن هیچ سابقه‌ای در فوتسال آسیا ندارند و فقط چین هر دوره در این مسابقات شرکت کرده ولی هیچ کدام از این تیم‌ها تاکنون به جمع هشت تیم یا چهار تیم اول راه پیدا نکرده‌اند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: اگر ما می‌خواستیم با دست خودمان تیم‌های همگروه‌مان را انتخاب کنیم، تیم‌های انتخابی از تیم‌هایی که در قرعه‌کشی انتخاب شدند، آسان‌تر نمی‌شد. اردن اولین بار است که به مسابقات آسیایی می‌آید. چین و عراق هم همیشه در مرحله مقدماتی حذف شده‌اند. تیم چین هم که معمولا ۸ یا ۱۰ گل از تیم ایران دریافت کرده است، بنا‌بر‌این ما در گروه بسیار آسانیی قرار گرفته‌ایم.

سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران افزود: وقتی به گروه‌های دیگر نگاه می‌کنیم می‌بینیم همه گروه‌ها یک حریف قدر دارند. مثلا ژاپنی‌ها، قطر را به عنوان حریف دارند که از پنج بازیکن برزیلی بهره می‌برد، بنا‌بر‌این گروه ما بسیار آسان است و به راحتی از این گروه صعود خواهیم کرد و چون پس از صعود از گروه‌مان با تیم دوم گروه A بازی خواهیم کرد، از آن گروه هر تیمی دوم شود و با ما بازی کند کار ما در مقابلش در یک چهارم نهایی سخت نیست. اگر تیم کویت توسط فیفا محروم نشده بود و در گروهش دوم می‌شد ما به مشکل بر می‌خوردیم چون در گذشته در فینال باشگاه‌های آسیا تیم القادسیه پنج بر چهار به تیم تاسیسات دریایی باخت و کویت یکی از چهار تیمی بود که در بازی‌های سال ۲۰۱۲ هم انتخاب شد.

شمس ا‌ضافه‌ کرد‌: در نتیجه‌ ما شانس آوردیم که هم‌گروه‌های آسانی داریم، اما در نیمه‌نهایی قطعا به ژاپن خواهیم خورد و بازی بسیار مشکلی خواهیم داشت. البته ما در سال ۲۰۱۰ با ژاپن بازی کردیم و هفت بر صفر بر این تیم پیروز شدیم. بازیکن‌هایی باتجربه مثل اصغر حسن‌زاده این پیروزی را به یاد دارند. من فکر می‌کنم که ازبک‌ها کاری کردند که در نیمه‌نهایی به ایران نخورند و با تایلند بازی کنند و در مرحله نهایی ایران را ملاقات کنند. من فکر می‌کنم ایران، ژاپن، تایلند و ازبکستان دیدارهای نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

او در پاسخ به این سوال که شما چقدر امیدوار هستید که تیم‌‌ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شود، عنوان کرد: با توجه به بازی‌های اخیری که تیم ‌ملی انجام داده به اعتقاد من این تیم باید قهرمان شود و مشکلی در این زمینه ندارد. فقط مرحله نیمه‌نهایی کمی مشکل است که بازیکنان‌مان با تجربه و درایت باید از این مرحله عبور کنند که البته بازیکنی مثل اصغر حسن‌زاده بلد است که چطور از این مرحله موفق بیرون آید.

شمس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید راه ایران برای جا‌م‌جها‌نی چقدر باز باشد؟ تصریح کرد: راه ایران کاملا باز است و شک نکنید که ایران جزو چهار تیم خواهد بود چون ما تا یک چهارم نهایی حریفمان را خواهیم برد.

مدیرفنی تیم ناشنوایان ایران درباره احتمال تغییر رییس کمیته‌ فنی فوتسال، اظها‌ر کرد: اگر مجمع فدراسیون تصمیم بگیرد افتخاری را کنار بگذارد، خدمت بزرگی به فوتسال کشور کرده و فوتسال را از این بن بست خارج کرده است. در حال‌ حاضر در لیگ فوتسال اتفاق‌های عجیب و غریبی می‌افتد، چطور داور اشتباه‌های فاحشی می‌کند که هیچ بچه‌ای این اشتباه را مرتکب نمی‌شود. فدراسیون نه در زمینه داوری نه آموزشی و نه در مورد لیگ موفق نبوده است. بنا‌بر‌این تعویض رضا افتخاری می‌تواند نوید خوبی برای فوتسال ایران باشد. امیدوار هستیم که این اتفاق رخ دهد. فوتسالی‌ها به داشتن یک فدراسیون جداگانه اعتقاد دارند و به دنبال این که نایب رییس باشند نیستند، ولی این که افتخاری از کمیته‌ فوتسال برود فکر می‌کنم که کمک زیادی می‌شود تا فوتسال به روزهای خوبش باز گردد.

او در مورد رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال گفت: او هم نشان داد که اهل سازش است. ترابیان آبروی چندین ساله‌اش را با توافقاتی که با کمیته‌ فوتسال کرد بدجوری معامله کرد. کمیته‌ فنی فوتسال سر انتخاب سرمربی تیم‌ملی معامله کرد. کمیته‌ فنی به سرمربی انتخابی اعتقادی نداشتند و می‌خواستند شخص دیگری را به عنوان سرمربی انتخاب کنند ولی به یک باره شخصی در دوبی حرف‌هایی زد و ترابیان هم قبول کرد و اعتبارش را سر این معامله خرج کرد. الان باید بگویم کمیته‌ فنی در حد همان کلمه مبارکی است که علی پروین سابقا به کار برده بود؛ کمیته‌ فنی کشک است!

شمس در مورد قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان ایران در تایلند، اظها‌ر کرد: برای دومین بار ما توانستیم قهرمان جهان شویم، ولی این بار فرقش با قبل این بود که میزبان به فینال آمد و پنج هزار تماشاگر برای تماشای بازی به سالن آمدند که این موضوع نشان از افتخار فوتسال دارد. بازی فینال ناشنوایان برای همه جهان پخش مستقیم شد به جز ایران. متاسفانه ملت ایران نامحرم هستند و به همین خاطر رسانه ملی‌شان این بازی‌ها را برای ملتش، پخش نمی‌کند. همه دنیا این بازی را دیدند به جز مردم ایران که نامحرم هستند.

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران افزود: البته جا دارد از رادیو ورزش که به صورت مستقیم بازی را پخش کرد و شبکه خبر که حاشیه بازی‌ها را پوشش داد تشکر کنم. این دیدار می‌توانست به صورت مستقیم از شبکه‌های صدا و سیمای ایران هم پخش شود و مردم ایران هم در شادی این پیروزی شریک باشند که متاسفانه پخش نشد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: از آنجایی که بازیکنان‌ تیم ناشنوایان نمی‌توانند حرفشان را به زبان بیاورند، من از طرف آنها می‌گویم که حق آنها فراموش نشود. ما توقع داشتیم که ریاست محترم جمهور و ریاست محترم مجلس برای کسب این پیروزی پیام تبریکی بدهند که متاسفانه ندادند و این موضوع جای گله‌ دارد و البته هنوز هم از این پیروزی زمان زیادی نمی‌گذرد و دوستان می‌توانند این آب رفته را به جوی بازگردانند. در دوره قبل که ما در این مسابقات قهرمان شدیم رییس جمهور وقت و رییس مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به این مناسبت به تیم ناشنوایان دارند ولی متاسفانه در این دوره، از جانب این مقامات به تیم ناشنوایان تبریکی گفته نشد.

سرمربی سابق تیم ‌ملی فوتسال ایران ا‌دا‌مه‌ داد: ما توقع داریم که حق بچه‌های ناشنوا فراموش نشود. قهرمانی جهان چیزی بود که کشورهای زیادی مثل هلند، روسیه، ژاپن و تایلند به دنبالش بودند. حالا که این قهرمانی را بچه‌های ما کسب کردند امیدوارم این افتخار به دست فراموشی سپرده نشود. جا دارد از کیومرث هاشمی که نیمه شب برای استقبال از تیم ناشنوایان به فرودگاه آمد تشکر کنم. او نشان داد که اگر یک فرد ورزشی و فنی سرجایش قرار بگیرد چقدر فرق می‌کند با این که یک شخص غیرورزشی سر کار باشد.

شمس درباره وضعیت لیگ برتر فوتسال گفت: در شش هفته‌ای که مانده به پایان لیگ و تکلیف قهرمانی مشخص نیست یک داور به دلیل عدم امنیت زمین مسابقه را ترک می‌کند حالا خدا می داند که هفته‌ آینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد. فدراسیون فو‌تبا‌ل و کمیته‌ فوتسال که نشان دادند که در خواب کامل هستند. برای رشته‌ای مثل فوتسال صلاح نیست که این حاشیه‌ها اطرافش باشد و افرادی هم از این موضوع سوء‌استفاده کنند و بگویند چون بازی‌های فوتسال حاشیه زیاد دارد، آن را پخش نمی‌کنند.

وی افزود: تیم کاشی نیلو به ناگهان لیگ را ترک کرد و کسی چیزی نگفت. تیم فردوسی مشهد هفته قبل به دیدار گیتی‌پسند نرفت و کسی چیزی نگفت و این بی خیالی که کمیته‌ فوتسال دارد واقعا بی‌سابقه است. من نمیدانم چطور این ها نشسته‌اند و می‌بینند که یک رشته ورزشی دارد فنا می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

اقای شمس خخخخخخخخخ ، بیو بریم خونه سالمندان ، بیخیال فوتسال ، مرد مومن تو با این افکارت هیچ جای در فوتسال نداری

حسن شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

چی میگیا بابا ، شما امسال مدیر فنی ۲ تیم بودی ، یکیش از لیگ رفته ، و دیگری هم در حال سقوطه

ایرانی شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

جناب شمس!! خسته نشدی از بس خزعبلات و دروغ تحویل این مردم دادی؟؟!! آخه تو که خودت با تیم دبیری تیم چین رو با پنالتی در مسبقات آسیایی بردی وبه زور سوم !!!! شدی و داشتی بزرگترین آبروریزی تاریخ فوتسال رو رقم میزدی حالا چین یک شبه ضعیف شد؟؟!آخه قطر کجای فوتسال هست آخه؟!! چرا دوباره نزدیک مسلبقات شد داری تیم ملی رو تضعیف میکنی؟؟!! ببینم نقش تو در تیم ملی ناشنوایان دقیقا چیه ؟؟!! مگه تو مدیر فنی (بخوانید کشششک!!) نیستی؟؟ پس این قهرمانی چه ربطی به تو داره که اینقدر سر وصدا میکنی؟؟!!خدا پدر آقای رعدی روبیامرزه این تیم رو درست کرد والان با تلاش مربیان تیم قهرمان شد وتو اصلا نقشی در قهرمانی نداشتی !!حالا داری شلوغ میکنی؟؟! راستی تا حالا از خودت پرسیدی چرا بعد از تیم ملی توهیچ کجا نتونستی مربیگری کنی وهر جا رفتی محترمانه بیرونت کردن ؟!! چون از بس که حاشیه داری وبه همه کار داری بجز تیم خودت بهتره بجای تشویش اذهان عمومی بروی در خلوت خودت به کارهای اشتباه گذشته خودت فکر کنی شاید حالت خوب بشه!!!!!!

امید شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

شیر مادرت حلالت.تنها مردی که با شهامت حرف حق میزنه

ناشناس شنبه , ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۴

بخدا مردمثل خودت ندیدم استادشمس ولایق بهترینهایی

وحید یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۴۴

شما هم خوب داری جو میدی که تیم امسال خوبه و … که یعنی اگه نتیجه گرفت کار بازیکنان بوده و اگه نتیجه نگرفت تقصیر کادر فنی. دیگه دستت برای همه رو شده آقای شمس.این آخر عمری یه کم تغییر کن. خوب شو.

مطلع یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

حسین شمس راستى حالا که اصغر حسن زاده همه چى رو میدونه ازش بپرس میدونه تو چرا ۶ ساله هیچ تیمى ندارى و فقط دارى علیه این و اون مصاحبه میکنى؟؟!!!!!آخه حسن زاده همه رو بلده!!خخخخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

اقای شمس بسه دیگه ، همه فوتسالیا شما رو میشناسن ، بیش از این خودتو خراب نکن