کد خبر : 53789
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آذر 1394 - 11:24
دسته‌بندی نشده
-

پورافشار: تماشاگران امنیت قضاوت را از من گرفتند

پورافشار: تماشاگران امنیت قضاوت را از من گرفتند
داور بازی جنجالی گیتی پسند با منصوری از اتفاقات این دیدار می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی پورافشار سرداور بازی فوتسال بین دو تیم گیتی پسند اصفهان و منصوری قرچک در خصوص اتفاقات و حواشی این بازی اظهار داشت: متأسفانه آخر بازی گیتی پسند و منصوری قرچک شاهد اتفاقاتی بودیم که در حد فوتسال ایران نبود. ماجرا از جایی شروع شد که ۵۰ثانیه به پایان بازی نمانده بود که تماشاگران به سمت کمک داور مسابقه کفش، بطری آب پرتاب کردند. بازی داشت با آرامش انجام می‌شد. نتیجه بازی هم ۲-۲مساوی بود. اما شرایط برای داور محیا نبود وقتی فحاشی می‌کنند و تماشاگر وارد زمین می‌شود داور حتی آرامش و امنیت ندارد که کاره خودش به خوبی انجام دهد.

آخر بازی هم با ورود تماشاگران درون زمین و زدن داور و اتفاقاتی که افتاد شرایط برای ادامه بازی به طور کامل از بین رفته بود.

پورافشار در خصوص اینکه مسئولان گیتی پسند اظهار داشتند که داور می‌توانست ۱۰دقیقه مانده به بازی را ادامه بدهد گفت: اصلاً شرایط برای ادامه بازی فراهم نبود چه ۵۰ثاینه و چه ۱۰دقیقه.

وقتی نیروی انتظامی به ما می‌گویندکه نیرو کم داریم و نمی‌توانیم تماشاگران را کنترل کنیم از طرفی این احتمال وجود داشت دوباره تماشاگران اشیائی پرت کنند به نظر شما می‌توانیم بازی را ادامه بدهیم؟

پورافشار در ادامه گفت: من تمام اتفاقاتی که در بازی فوتسال رخ داد را گزارش دادم چون شرایط بسیار نا بسامان بود.

گزارش را برای کمیته انضباطی فرستادم و مطمئن باشید این کمیته حتماً پیگیری خواهد کرد و امیدوارم برخورد جدی شود که دیگر شاهد این اتفاقات در فوتسال نباشیم و داوران ما که مظلوم ترین افراد در فوتسال و فوتبال هستند در امنیت باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

اره داورا خیلى مظلوماً وقتى اون توپى ک نیم متر رفته تو گلو نمیخواد ببینه دیگه چه میشه گفت به این داور مظلوم….

نام ... یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

امیدواریم خدا هم از شما نگذره که یک تنه بازی رو خراب کردید و حق یک تیم رو ضایع کردید.امیدواریم شما رو هم از قضاوت برای همیشه محروم کنن.اینهمه اشتباه مگر میشه.ظاهرا سهوی هم نبوده.کمی منصف باش و لااقل عذر خواهی کن.

محمود یکشنبه , ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

لیاقتت بیش از اینا بود با سوت زدندت

نام ... دوشنبه , ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

آقای پورافشار شما بارها برادری ات را به گیتی نشان داده ای و بارها امتیاز لازم را در این چند سال به گیتی داده ای!
حالا روی این صحنه خیلی به حرف بعضی توجه نکن!

ناشناس سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

کمک ناداور کاملا مماس با خط دروازه بود و باقاطعیت تمام بعد از گل گیتی دستش را برد بالا که یعنی گل نشده. بپس این کمک ناداور با یک مجسمه چه فرقی داشت؟ ابن ناداورها دوره ندیدند همین جوری دیمی اومدند تو فوتسال ناداوری کنند. مدارک داوری این تیم ناداروی باید رو بشه.

حالا هرکی... سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

اقای دارو اینکه تماشاگرا اشتبا زیاد کردن درست ولی گل ک خیلی واضح بود چرا اونو نگرفتی؟؟از اشتباهات تماشاگرا و تیما ک نمیگذرن.چرا از اشتباهات فاحش شما ک باعث عوض شدن نتیجه بازیا میشه راحت میگذرن؟؟تا کی مظلوم نمایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟