کد خبر : 54132
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 22:32
دسته‌بندی نشده
-

روز پیکر: می دانستیم که می شود منصوری را در کمتر از یک دقیقه با پاورپلی شکست داد!

روز پیکر: می دانستیم که می شود منصوری را در کمتر از یک دقیقه با پاورپلی شکست داد!
سرمربی تیم آذرخش بندرعباس بعد از پیروزی تیمش مقابل منصوری قرچک اظهار نظر جالبی کرد.

عباس روزپیکر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در قرچک، پس از پیروزی تیمش مقابل منصوری گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نیمه نخست هم موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه با بی دقتی از دست دادیم. ولی با شروع نیمه دوم تیم میزبان بهتر از ما بود. در ادامه هم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و با پنج نفره کردن که از قبل برنامه ریزی کرده بودیم، موفق شدیم نتیجه را در کمتر از یک دقیقه به سود خودمان تغییر دهیم و ممنونم از بچه ها که تمام تلاششان را کردند.

وی در مورد برد تیمش در قرچک و آن هم در چند ثانیه گفت: ما با گرفتن یک تایم اوت به موقع و از بین بردن نا امیدی بین بازیکنان و با پنج نفره کردن که روی تیم حریف از قبل کار کرده بودیم به این مهم دست پیدا کنیم و می دانستیم که حتی می توانیم در یک دقیقه آخر هم برنده بازی باشیم.

سرمربی آذرخش در پایان گفت: بازی کردن در قرچک برای هر تیمی دشوار و سخت است ولی ما بسیار خوشحالیم که موفق شدیم این تیم را در خانه شکست دهیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۲۹

دمتون گرم.تقوی در چه حالیه.خخخخخخ
اینبار داور کاری نکرد براشون

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۴۲

آقای روزپیکر واقعا مرسی داری…کجا رفتن منتقدین آقا عباس…..
تیم با این همه دردسر و تاخیر پرواز و بی پولی رفت….توی بدترین شرایط آب و هوای … واقعا خدا دلت و شاد بکن که دلمو شاد توکه…. ما امیدمو ب خدان انشالا خودش مشکلات تیم حل اکن…. امیدی ب ای مسئولین بی مسئولیت شهر بندرعباس نی…. آقا خداقوت ب تک تک بازیکنای باغیرت آزرخش و کادر فنی…

نام ... چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۸:۰۴

دم بندریا گررررررررررم.آقای تقوی کجای مجلسهه.خخخخخخخ

چوکو2000 چهارشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

آقاشماره حساب بدیدتاهوداران به یاری آذرخش بیان……. امیدی به مسولان نیست حدقل بازی روبلیط فروشی کنیدمن حاظرم۵۰هزارتومن بلیط بگیرم درصورتیکه پولش بره توجیب خودباشگاه آذرخش هربازی۷هزارتاهودارداره نفری هزارهم باشه بلیط میشه هفت میلیون راحت ازبلیط فروشی میشه۳۰تومن درآورد