کد خبر : 54054
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آذر 1394 - 11:06
-

غیاثی:امیدواریم با حمایت تماشاگران خودی و انجام بازی خوب و منطقی، سه امتیاز را در خانه نگه‌ داریم

غیاثی:امیدواریم با حمایت تماشاگران خودی و انجام بازی خوب و منطقی، سه امتیاز را در خانه نگه‌ داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدوحید غیاثی تصریح کرد: بازی این هفته یاسین‌پیشرو قم با تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به سبب موقعیتی که هر دو تیم در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارند بسیار حساس و حائز اهمیت است. وی ادامه داد: گیتی‌پسند اصفهان در حال حاضر تیم رده چهارم جدول رده‌بندی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدوحید غیاثی تصریح کرد: بازی این هفته یاسین‌پیشرو قم با تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به سبب موقعیتی که هر دو تیم در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارند بسیار حساس و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: گیتی‌پسند اصفهان در حال حاضر تیم رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال است و آنها می‌خواهند فاصله امتیازات خود را با تیم‌های بالای جدول کم کرده و با تیم‌های پائین جدول افزایش دهند در حالی که تیم ما در تعقیب این تیم به دنبال بهبود موقعیت و جایگاه خود در جدول است.

مربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم بیان کرد: ما در بازی رفت برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان شایسته شکست نبودیم در حالی که شرایط الان ما با آن زمان بسیار متفاوت است و امیدواریم در این بازی با حمایت تماشاگران خودی و انجام بازی خوب و منطقی، سه امتیاز را در خانه نگه‌ داریم.

وی ابراز کرد: تیم ما در چند هفته اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بازی‌های بسیار خوبی انجام داده و در دو هفته گذشته توانسته‌ایم حریفان خود را شکست دهیم، ما تیم‌های سرسختی همچون حفاری اهواز و مقاومت البرز را برده‌ایم و برای گیتی‌پسند هم نقشه پیروزی کشیده‌ایم.

غیاثی تصریح کرد: در چند بازی این فصل کم‌تجربگی کردیم و نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم ولی تیم اکنون بهتر شده و با دقت کافی و انجام یک بازی خوب می‌توانیم برنده بازی با تیم گیتی‌پسند اصفهان شویم و از رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال نیز بالاتر برویم.

غیاثی با اشاره به پیروزی تیمش در بازی هفته قبل مقابل تیم فوتسال مقاومت البرز، عنوان کرد: ارزش کار ما این است ‌که در خانه حریف پیروز شدیم، در نیم‌فصل باخت دور از انتظاری به حریف داده بودیم و در خانه خود شکست بدی خورده بودیم اما در بازی برگشت خیلی خوب تلافی کردیم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون از آمادگی به مراتب بیشتری برخوردار هستیم، تصریح کرد: همیشه بازی‌های ما با گیتی‌پسند یا نمایندگان اصفهان از حساسیت بالایی برخوردار بوده و خوشبختانه بازیکنان نیز انگیزه زیادی برای غلبه بر تیم گیتی‌پسند دارند.

مربی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با بیان اینکه برای بازی این هفته مصدوم یا محرومی نداریم، تاکید کرد: سعی کرده‌ایم که بهترین تیم را برای این دیدار حساس خانگی برابر گیتی‌پسند اصفهان آماده کنیم تا با قدرت تمام و کسب سه امتیاز به رده پنجم برویم و فاصله ۶ امتیازی با گیتی‌پسند را به سه امتیاز کاهش دهیم.

تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و گیتی‌پسند اصفهان در دیداری از هفته هشتم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر سه‌شنبه هفدهم آذر ماه به میزبانی سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سید سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

ایول
محسن رفت و برگشت خخخخخخخخ
البرز هم نتونست با بازی زشت جلوی قم وایسه

سيروس سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

محسن امپراطور

طرفدار گیتی سه شنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

ایول به هر دوتیم که بازی زیبا وپاکی را به نمایش گذاشند