کد خبر : 54943
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آذر 1394 - 9:31
دسته‌بندی نشده
-

نعمتی: بازیکنان شهروند برای بقا با تمام وجود بازی کردند/ آقای گل لیگ را از جریان بازی خارج کرده بودیم

نعمتی: بازیکنان شهروند برای بقا با تمام وجود بازی کردند/ آقای گل لیگ را از جریان بازی خارج کرده بودیم
سرمربي تيم فوتسال شهروند ساري از عملكرد بازيكنانش در ديدار مقابل شهيد منصوري قرچك تمجيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی نعمتی پس از کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر شهید منصوری قرچک در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی خوبی بود. الحمدالله بازیکنان ما بازی بسیار حساب شده ای را به نمایش گذاشتند. برای همه دقایق این مسابقه برنامه داشتیم که خدا را شکر تا آخر بازی تمام برنامه ها به نحو احسن اجرا شد تا بتوانیم به این سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش افزود: بچه ها به معنای واقعی کلمه از جان مایه گذاشتند. از با تجربه ها گرفته تا جوان ترها همگی با تعصبی که به پیراهن شهروند دارند، تمام انرژی خود را گذاشتند و این شیوه بازی بچه ها مرا به آینده امیدوارتر کرد.

سرمربی شهروند با اشاره به شروع طوفانی تیمش در این دیدار و به ثمر رساندن ۲ گل در همان دقیقه اول مسابقه اذعان داشت: این از برنامه های ما برای این بازی بود. ما برای شروع هر دو نیمه برنامه ریزی کرده بودیم تا با به ثمر رساندن گل های زودهنگام ضمن اینکه روند بازی را عوض کنیم، کنترل مسابقه را نیز در دست بگیریم. ما حتی در شروع نیمه دوم نیز چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که اگر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم به گل های بیشتر برسیم.

وی ادامه تصریح کرد: شهید منصوری از تیم های استخوان دار و به لحاظ انسجام تیمی و تاکتیکی از تیم های خیلی خوب لیگ است. تلاش مجموعه شهروند برای شکست این تیم بسیار زیاد بود. همه دیدند و اگر فیلم بازی را هم ببینید متوجه می شوید چگونه آقای لیگ یعنی محمد طاهری را از جریان بازی خارج کردیم.

نعمتی در پاسخ به اینکه به نظر می رسید میل به گلزنی بازیکنان شهروند بعد از به ثمر رساندن دو گل زودهنگام فروکش کرده بود، گفت: موافق این نظر نیستم. برنامه ما این بود که بازی را تهاجمی شروع کنیم و اختیار عمل را از همان ابتدا در دست بگیریم. بعد ازاینکه دو گل زدیم کادر فنی حریف تایم اوت گرفت و تغییر تاکتیک داد. با این تغییر اگر ما با همان سیستم قبلی ادامه می دادیم قطعاً آسیب پذیر بودیم. به همین دلیل ما هم تغییر تاکتیک دادیم و توانستیم برنامه های مد نظرمان را در زمین پیاده کنیم.

نظر هواداران بسیار برایم محترم است اما بنده به عنوان سرمربی می دانم کدام بازیکن مثمر ثمرتر است.

سرمربی شهروند همچنین در واکنش به این موضوع که هواداران با شعارهایشان خواهان حضور بعضی از بازیکنان در ترکیب تیم هستند، گفت: من اولاً از حضور پرشور هواداران و حمایت های بی دریغ شان از شهروند تشکر می کنم. آنها مثل همیشه فوق العاده بودند و خوشحالم که در این بازی مقابل آنها سرافکنده نشدیم. اما در مورد شعارها باید بگویم بنده بعنوان سرمربی تیم بیش از هر کس دیگری به دنبال کسب نتیجه هستم. شک نکنید در این راه از تمام پتاسیل های موجود استفاده می کنم. من بعنوان کسی که در طول هفته تیم را تمرین می دهم می دانم کدام بازیکن در چه موقعیتی از یک مسابقه می تواند برای تیم مثمر ثمر باشد.

وی اضافه کرد: هواداران ما فهیم هستند و نظرشان برای بنده بسیار قابل احترام است اما آنها یقین داشته باشند ما به چیزی جز موفقیت شهروند فکر نمی کنیم. به شخصه اعتقاد دارم درجه اهمیت نتیجه گیری شهروند خیلی خیلی بیشتر از بودن یا نبودن نعمتی و امثال آن است. الحمدلله بازیکنان خوبی داریم و هواداران اطمینان داشته باشند تمام تصمیمات بنده برای موفقیت تیم محبوب مان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.