کد خبر : 55082
تاریخ انتشار : شنبه 28 آذر 1394 - 13:22
دسته‌بندی نشده
-

احتمال رویارویی تیم فوتسال ایران با تایلند قبل از جام ملت‌های آسیا

احتمال رویارویی تیم فوتسال ایران با تایلند قبل از جام ملت‌های آسیا
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه تیم‌ملی قبل از حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا به دیدار تدارکاتی قدرتمندی نیاز دارد، از احتمال رویارویی ایران و تایلند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره تغییر تیم‌های تورنمنت چین و حضور کشورهای مکزیک و میانمار به جای صربستان و عمان با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: به نظرم تیم‌های حاضر در این تورنمنت خیلی هم بد نیستند. این تورنمنت بخصوص برای بازیکنان جوانی که تجربه بین‌المللی کمتری دارند مفید است و با توجه به اینکه تمام هزینه‌ها را هم کشور چین پرداخت کرده، ضرر نکرده‌ایم.

وی یادآور شد: ما روز گذشته موفق به شکست میانمار با ۱۵ گل شدیم ولی من مسابقات همین میانمار را در جنوب شرق آسیا دیده بودم که برای تیم‌هایی مثل تایلند و ویتنام هم دردسر درست کرده بود. همچنین تیم مکزیک هم از منطقه آمریکا است و هرچند به قدرت اروگوئه یا پاراگوئه نیست ولی به هر حال سبک خاصی در فوتسال دارد و بازی با این تیم می‌تواند به سود بازیکنان جوان باشد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در ادامه به لزوم برگزاری یک مسابقه تدارکاتی قدرتمند قبل از سفر تیم ملی به جام ملتهای آسیا اشاره کرد و افزود: ما نیاز داریم که با یک تیم گردن کلفت هم بازی کنیم. پیش از این «ویکتور هرمانز» سرمربی تایلند اظهار علاقه کرده بود تا با ایران بازی کند ولی چون شرایط تیمی ما مشخص نبود، جواب مشخصی به وی ندادیم. به هر حال من باید این موضوع را با کمیته فوتسال هم در میان بگذارم و اگر شرایط فراهم شد تیم‌ملی دو بازی خوب با تایلند برگزار کند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فقط آذرخش یکشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

مهم اینه نظام الشرئیه بدردتیم ملی نمی خوره