کد خبر : 55127
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 11:31
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: از سطح مسابقات چین رضایت نداشتیم!

ترابیان: از سطح مسابقات چین رضایت نداشتیم!
رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال که خود در جلسه بررسی حضور تیم‌ملی در تورنمنت چین حاضر بود از سطح این رقابتها انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال که در خود در جلسه بررسی حضور در تورنمنت چین حاضر بود از سطح این رقابتها انتقاد کرد.

عباس ترابیان اظها‌ر کرد: ما درصدد هستیم که اگر مسئولان کمیته‌ فوتسال موافق باشند چند بازی تدارکاتی دیگر در ماه ژانویه برای تیم‌‌ملی ترتیب دهیم. البته این بازی‌ها باید با تیم‌های قدر مثل ژاپن و تایلند باشد. این دیدارهای تدارکاتی تا آغاز مسابقات آسیایی آخرین دیدارها برای تیم‌‌ملی خواهد بود و بعد از آن تیم‌‌ملی به رقابت‌های آسیایی ازبکستان می‌رود.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ویکتور هرمانتس، سرمربی تیم‌‌ملی تایلند یک بار برای انجام بازی دوستانه ابراز تمایل کرد. من نیز گفته‌ام که تیم‌‌ملی ایران برای ژانویه احتمالا علاقمند است که مسابقه‌ای با تیم‌هایی مثل تایلند انجام دهد، اما مسائل مالی باعث شد دقیقا مشخص نباشد که این دیدارها را انجام خواهیم داد یا خیر ، ولی با این وجود سعی می‌کنیم این پیشنهاد را زنده کنیم. اگر این دیدارها برگزار نشود می‌تواند برای تیم ‌ملی مفید باشد.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی در ادامه صحبت‌های خود درباره تغییر حریفان ایران در تورنمنت چین نیز، اظها‌ر کرد: ما در کمیته‌ فنی از ابتدا گفتیم که سطح تیم‌ها در تورنمنت چین به جز تیم صربستان چندان سطح بالایی نیست. انگیزه ما از حضور در این بازی‌ها این بود که جوانانی که کمتر میدان دیده‌اند در تیم ‌ملی بازی کنند و توسط مربیان و کادر فنی تیم ‌ملی مورد ارزیابی قرار بگیرند. علاوه بر این با توجه به این که همه هزینه‌های مسابقات را چینی‌ها پرداخت می‌کنند این مسابقات برای ما مقرون به صرفه است.

ترابیان در ادامه تاکید کرد: کمیته‌ فنی فوتسال ابتدا از سطح این مسابقات رضایت کامل نداشت، ولی وقتی متوجه شدیم که کادر فنی تیم‌‌ملی می‌خواهد از بازیکنان جوان و چند بازیکن که در تیم‌‌ملی بز‌ر‌گسالان هستند استفاده کند دیدیم این مسابقات فرصت خوبی است که این بازیکنان تست شوند و از آنجایی که تورنمنت چین هیچ هزینه‌ای برای ما در بر نداشت شرایط را برای شرکت تیم‌‌ملی در این ر‌قا‌بت‌ها راضی کننده دیدیم.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: ایران همیشه در تورنمنت‌هایی که چینی‌ها برگزار کرده‌اند شرکت داشته و همین که این ارتباط قطع نشود خود یک نکته مثبت است.

رییس کمیته‌ فنی و توسعه فوتسال و فو‌تبا‌ل ساحلی درباره برد پر گل ایران مقابل میانمار نیز گفت: من در تورنمنت آ.سه.آن به عنوان ناظر حضور داشتم و تیم میانمار را در آنجا دیدم. این تیم چغر و در ‌عین ‌حال سرعتی است، ولی سطح فوتسال آنها از سطح ما خیلی پایین‌تر است. سطح تیم فوتسال میانمار از ویتنام نیز پایین‌تر است، ولی همین تیم در تورنمنت آ.سه.آن با تیم‌های خوبی مثل استرالیا و تایلند بازی کرد و با تفاوت گل‌ تقریبا شش گل از حریف خود باخت، در نتیجه این که میانمار از ایران ۱۵ گل می‌خورد نشان از اقتدار تیم ما دارد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.