کد خبر : 55134
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 آذر 1394 - 13:40
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: تورنمنت چین برای ما مفید بود

ناظم‌الشریعه: تورنمنت چین برای ما مفید بود
نمی‌خواهم حریفان‌مان در این مسابقات را بزرگ کنم ولی هر 3 تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم‌های خوبی هستند و این مسابقات برای ما مفید بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در خصوص پیروزی ۵ بر یک شاگردانش مقابل مکزیک گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم. مکزیک تیم قدرتمندی بود ولی ما توانستیم با اقتدار این تیم را شکست دهیم. امشب (یکشنبه) نیز با تیم چین بازی داریم.وی با اشاره به پیروزی ۱۵ بر ۲ مقابل میانمار تصریح کرد: ما تیم میانمار را با اختلاف بسیار زیادی شکست دادیم. خیلی‌ها گفتند میانمار، تیم ضعیفی است اما دیدید که چین با نتیجه ۴ بر ۳ و فاصله‌ای نزدیک موفق شد حریف خود را شکست دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند. نمی‌خواهم حریفان‌مان در این مسابقات را بزرگ کنم ولی هر ۳ تیم حاضر در تورنمنت چین، تیم‌های خوبی هستند. این مسابقات برای ما مفید بود.

ناظم‌الشریعه تأکید کرد: مکزیک از نظر هماهنگی بازیکنان کمی مشکل داشت اما از لحظ بدنی خوب بود. میانمار نیز تیم خوبی بود اما فکر می‌کنم چین بهترین حریف ما در این مسابقات باشد. امیدوارم با شکست این تیم بتوانیم قهرمان مسابقات شویم.

وی با اشاره به جام ملت‌های آسیا یادآور شد: تورنمنت چین برای ما مفید بود زیرا امکانات و شرایط خوبی برای ما وجود داشت. امیدوارم از بازی مقابل چین نیز نهایت استفاده را ببریم. ما به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا نگاه می‌کنیم.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

چقدر سطح شما پایینه اقای ناظم که میانمار و مکزیک وچین برای ما حریفان خوبی هستند.لیگ رو تعطیل کردین و به فکر گشت و گذار خودتون هستید.

فقط آذرخش یکشنبه , ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲

مینمار.چین…. حالاشدن تیم. زشت بدی با. چین مساوی. کنید. تاوقتیکه. بازیکن اسمی دعوت کنی همین میشه. آیابهترنبودبجای برگزاری مسابقات چهارجانبه… توهمین ایران بودیدبازی تیم های لیگ برترری روازنزدیک دنبال می کردید….. یکباربیای بندرعباس..قرچک.. بازی روازنزدیک ببینید

نام ... دوشنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

ازبازیهای برزیل به اینطرف که بدسازتیمونبردن دیگه خبری ازش نیست چی شد