کد خبر : 55269
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 13:45
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: آماده بازی با گیتی‌پسند هستیم/ کمیته فوتسال هزینه درمان عروجی را بدهد!

شمسایی: آماده بازی با گیتی‌پسند هستیم/ کمیته فوتسال هزینه درمان عروجی را بدهد!
مربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: حالا که عروجی در تمرین تیم ملی آسیب دیده کمیته فوتسال باید تمام هزینه‌های درمان این بازیکن را بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در خصوص اینکه آیا خودش و تیمش آماده دیدار روز پنج‌شنبه برابر منصوری قرچک هستند، اظهار داشت: من که وضعیتم خوب نیست و نمی‌توانم بازی کنم اما تیم کاملاً آماده بازی با گیتی‌پسند است.

وی ادامه داد: بردن گیتی‌پسند برای ما حکم تثبیت کردن جایگاه‌مان را در جدول دارد. ما اگر گیتی‌پسند را شکست بدهیم می‌توانیم با فراغ بال بیشتری در ۳ بازی پایانی داشته باشیم. گیتی‌پسند برای اینکه همچنان شانس قهرمانی داشته باشد به زمین می‌آید و ما هم ۳ امتیاز را می‌خواهیم به خاطر همین دوست دارم دیدار روز پنج‌شنبه زیبا از آب دربیاید.

مربی بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افرود: تا پایان فصل چهار بازی حساس پیش رو داریم که حساس‌ترین آن بازی با گیتی‌پسند است. البته بازی با آذرخش بندرعباس با آن تماشاگران پرشورش، و جدال با شهروند ساری و فردوسی مشهد که برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند هم بسیار دشوار است.

شمسایی در مورد آخرین وضعیت مصدومیت خودش و ابوالقاسم عروجی هم گفت: در بازی با میثاق بود که احسان زحمتکش طوری من را زد که دیگر نمی‌توانم راه بروم، الان «پی سی ال» پایم دچار مشکل شده و مینیسک پایم از رده خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما تا پایان فصل عروجی را در اختیار نخواهیم داشت، آن هم به خاطر مصدومیتی که در تمرین تیم ملی برایش پیش آمد. در این مورد فکر می‌کنم صادق بودن بهترین چیز است. ناظم‌الشریعه اخلاق خوبی دارد و باید با آن اخلاق خوب در مورد مصدومیت عروجی صحبت کند. حالا که عروجی در تمرین تیم ملی آسیب دیده کمیته فوتسال باید تمام هزینه‌های درمان این بازیکن را بدهد، باید ضرری که به باشگاه تأسیسات هم وارد شده را جبران کند. الان چه کسی جوابگوی من و تیم من است؟ امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این موضوع ورود کنند.

منبع: میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی پنجشنبه , ۳ دی ۱۳۹۴ - ۰:۱۷

باتیم داوری هماهنگ شده؟