کد خبر : 55220
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 9:44
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان: عملکرد آذربایجان شرقی در زمینه فوتسال بسیار مناسب است/ حضور دکتر دبیری وزن خاصی به هیات رئیسه داده است

کفاشیان: عملکرد آذربایجان شرقی در زمینه فوتسال بسیار مناسب است/ حضور دکتر دبیری وزن خاصی به هیات رئیسه داده است
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:عملکرد هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در خصوص فوتبال و فوتسال در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار مناسب می‌باشد که این در سایه تلاش و کوشش مسئولان و همچنین ورزشکاران و ورزش دوستان تبریزی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در مراسم بهره‌برداری از سه زمین چمن مصنوعی در خصوص عملکرد و فعالیت هیئت فوتبال استان گفت: عملکرد هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در خصوص فوتبال و فوتسال در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار مناسب می‌باشد که این در سایه تلاش و کوشش مسئولان و همچنین ورزشکاران و ورزش دوستان تبریزی است.

وی همچنین با اشاره به وجود افراد ورزشی در شورای شهر تبریز گفت: حضور دکتر شهرام دبیری در هئیت رئیسه فوتبال و همچنین وجود حاج جواد ششگلانی در راس هئیت فوتبال آذربایجان‌شرقی وزن خاصی به این نهاد داده است و ثمره تلاش های این دو فرد در توسعه فوتبال استان خود را نشان داده است.

مراسم بهره‌برداری از زمین‌های چمن ارم، تلاش و مجموعه پارک یادگار امام با حضور علی رئیس فدراسیون فوتبال، شهرام دبیری رئیس شورای، جواد ششگلانی رئیس هئیت فوتبال استان و جمعی از اعضای شورای شهر تبریز و همچنین فوتبال دوستان در محل زمین چمن مصنوعی شهرک ارم برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.