کد خبر : 55553
تاریخ انتشار : جمعه 4 دی 1394 - 15:02
-

کمیته فوتسال مصدومیت عروجی در تیم ملی را پذیرفت/ پرداخت هزینه های درمان ملی پوش مصدوم تاسیسات

کمیته فوتسال مصدومیت عروجی در تیم ملی را پذیرفت/ پرداخت هزینه های درمان ملی پوش مصدوم تاسیسات
فدراسیون فوتبال هزینه‌های ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ملی فوتسال را تامین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پیش از سفر تیم ملی فوتسال ایران به کشور چین بود که ابوالقاسم عروجی یکی از بازیکنان تیم ملی به خاطر آسیب دیدگی فرصت همراهی با سایر ملی‌پوشان را از دست داد.

کادر فنی تیم ملی فوتسال اعلام کردند که عروجی پیش از این و هنگامی که در تیم تاسیسات دریایی بازی می‌کرده، دچار مصدومیت شده و آسیب دیدگی‌اش در تیم ملی تشدید شده است. این مسئله انتقاد وحید شمسایی سرمربی تیم تاسیسات دریایی را در پی داشت. شمسایی معتقد بود عروجی سالم به تیم ملی رفته و مصدومیت او در تمرینات تیم ملی رخ داده است. سرمربی تاسیسات همچنین از برخورد کمیته فوتسال با این بازیکن مصدوم انتقاد کرد و خواستار تامین هزینه‌های درمان این بازیکن از سوی کمیته فوتسال شد.

به نظر می‌رسد با تعامل کمیته فوتسال و وحید شمسایی، این هزینه‌ها توسط فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد. آرش جابری سرپرست تیم ملی فوتسال در تورنمنت چین، در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال قطعا آمادگی همکاری با باشگاه‌ها برای بهبودی بازیکنان مصدوم را دارد و تمام امکانات پزشکی فدراسیون در اختیار بازیکنان ملی‌پوشی است که آسیب دیده‌اند.

جابری افزود: عروجی و سایر بازیکنان ملی پوش سرمایه‌های فوتسال ما هستند که بدون دریافت پول و به خاطر تعصبشان در تیم ملی بازی می‌کنند. هر کاری از دست فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بر بیاید برای این بازیکن انجام خواهد گرفت. بحث تامین هزینه‌ها که یک بحث ناچیز است و جزو وظایف فدراسیون محسوب می‌شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.