کد خبر : 55876
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 دی 1394 - 19:30
دسته‌بندی نشده
-

تاسیساتی‌ها خواهان نیمه‌تمام شدن بازی به دلیل پرتاب بطری!/ ۳۰ثانیه پایانی صدرنشین را پایین کشید

تاسیساتی‌ها خواهان نیمه‌تمام شدن بازی به دلیل پرتاب بطری!/ ۳۰ثانیه پایانی صدرنشین را پایین کشید
پرتاب بطری آب در 30 ثانیه مانده به پایان بازی بعد از گل بندری‌ها باعث شد تا تاسیساتی‌ها با اعتراض به داور خواهان نیمه‌تمام شدن اعلام شدن بازی شوند که مورد قبول داور قرار نگرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در مهمترین هفته نارنجی‌پوشان آذرخش در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم پرمهره و صدرنشین تاسیسات دریایی تهران رفتند. عباس روزپیکر برای این دیدار محمد بنی‌اسدی، محمدزاهدی، مجید احمدی، احسان برتیا، سعید رضوانی، امین نصراله زاده، حمید بیک، میلاد چراغی، عارف شبانه گرد، عارف محمدی، سینا احمدیان پـورو بهزاد میری زاده را به بازی فرستاد و از سوی دیگر وحید شمسایی سرمربی – بازیکن تأسیسات از وجود مصطفی نظری، مجید رییسی، محمد کشاورز، حمید احمدی، علی اصغر حسن‌زاده، محمد زارعی، قدرت بهادری، محسن منتظمی، علی ابراهیمی، سعید احمدعباسی و مهدی مصطفایی بهره برد.

با شروع بازی دو تیم دستور حمله روی دروازه یک دیگر در برنامه خود داشتند و حملات بسیار خوبی ایجاد کردند. بعد از این که تاسیسات چند دقیقه اول نیمه نخست بازی را بیشتر در اختیار داشت بازیکنان آذرخش با حمایت هوادارانش از دقیقه١٠ نبض بازی را به دست گرفتند و با حملات خودشان نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. شانس گلزنی برای آذرخش در نیمه اول به مراتب برای شاگردان روزپیکر بیشتر بود و شاید اگر مصطفی نظری درون دروازه تاسیسات نبود حداقل این تیم با دوگل خورده به رختکن می‌رفت اما این گونه نشد و بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

با شروع نیمه‌دوم بهزاد میری‌زاده بازیکن آذرخش می‌توانست در همان ثانیه‌های اول دروازه تاسیسات دریایی را باز کند که شناس یارش نبود و توپ با برخورد با مدافع حریف به بیرون رفت. در صحنه‌ای دیگر عارف محمدی می‌توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند اما این بازیکن هم این موقعیت را از دست داد تا همچنان دروازه دو تیم بسته بماند. در دقیقه ٢٧ بازی عارف محمدی یک موقعیت تک به تک دیگر را از دست داد تا آه از نهاد هواداران داخل سالن بلند شود.

آذرخش که دراین نیمه نسبت به نیمه نخست کمی عقب‌تر بازی می کرد در دقیقه ٢٨ بازی روی یک غافلگیری دروازه‌اش توسط علی ابراهیمی باز شد. پس از این گل بازی از تب و تاب خود افتاد و دو تیم تنها یک بازی ساده از خود ارائه می‌دادند. آذرخشی‌ها در دو دقیقه پایانی بازی یک بار دیگر بازی هجومی نیمه نخست خود را به نمایش گذاشتند و در سی ثانیه پایانی توسط بهزاد میری‌زاده به گل مساوی دست یافتند. با این تساوی آذرخش با یک امتیاز ۳۰امتیازی شد و در همان مکان هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

حواشی بازی را در ذیل می‌خوانید:

*حضور تماشاگران در سالن آنقدر زیاد بود که حدود ۵٠٠ نفر ایستاده بازی را تماشا می کردند.

*زدن شیپور در سالن باعث شد تا جابری نماینده فدراسیون بازی را چنددقیقه ای از جریان بیندازد.

*مصطفی نظری دروازه‌بان تاسیسات با مصدومیت‌هایش سه بار بازی را خواباند که صدای هواداران که اعتقاد داشتند می‌خواهد وقت تلف کند را درآورد.

*در ۳۰ ثانیه پایانی بازی پس از این که آذرخش گل مساوی را به ثمررساند، تعدادی از تماشاگرنماها با پرتاب بطری آب معدنی به داخل زمین باعث شدند تا این بازی از سوی نماینده فدراسیون برای چند دقیقه متوقف شود. تاسیساتی‌ها معتقد بودند به بازی به دلیل پرتاب بطری باید نیمه‌تمام اعلام شود و اعتراض شدیدی به مسئولان تیم میزبان و ناظر بازی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

این همه جمعیت و هوادار مشتاق که ساعت ها پشت در سالن بودن و تمام مدت بازی رو ایستاده تیم شهرشون و بدون هیچ حاشیه ای و توهینی حمایت کردن …واقعا جای تقدیر داره…. این تعداد محدود که توی همه ورزشگاه ها و همه شهرها هستن مورد تایید هیچ هوادار واقعی آزرخش بندرعباس نیست ونخواهد بود …
آقای شمسایی دوس داشتنی واسه ما خیلی عزیزی انصافا تیمتون امروز سرحال نبود و اگه مصطفی نظری رو نداشتین ………

رسول چهارشنبه , ۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

امروز آذرخش به حقش نرسید تماشاگران کل بازی رو ایستاده به تشویق تیمشون پرداختن این اتفاقات پایان بازی هم تعداد انگشت شماری بودن که اصلا تماشاگر نیستنواصلا بندری نیستن کدوم عقلی میپذیره که این حواشی رو بعد گل ایجاد کنه که به ضرر تیمش باشه …….

آذرخش هرمزگان چهارشنبه , ۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

امروز متاسفانه از اول بازی ناظر خیلی شلوغش کرده بود ومیخواست با احساسات تماشاگران بازی کنه حتی میگفت چرا فلان تماشاگر داره سوت میزنه کجای ایران حالا دنیا هیچی کجای ایران سوت زدن ممنوعه که ما خبر نداشتیم

جوان چهارشنبه , ۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹

آقای جابری شمارییس یامدیرفوتسال هستیدوکجادنیامسول فوتسال بعدناظربشه مگرناظربه همین راحتی هست اگراساتیدبزرگ ناظرشدن چندین سال توفوتسال گردوخاک خوردن پس ازفرداکل ناظرین رابااین کارت بیکارشون میکنی.بعدکسی که ناراحتی داره(مریضه)ازلحاظ قلب میادناظرمیشه.خیلی جالبه،،،،،،،،،موفق باشی.

فقط آذرخش پنجشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

این دیگه چه ناظری بود….. هودارداره تشویق می کنه میگه صداتون بلنده کمتر…….سالن که سینمانیست محل تشویقه…..قابل توجه ناظربازی…….چه گلی چه دقیقه ۳۰ثانیه آخر