کد خبر : 56819
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 18:24
-

شمسایی:من مرد لحظه‌ها هستم/ گلایه‌ام از تیم ملی را بعداً می‌گویم/خوشحالم در شهر امام رضا قهرمان شدیم

شمسایی:من مرد لحظه‌ها هستم/ گلایه‌ام از تیم ملی را بعداً می‌گویم/خوشحالم در شهر امام رضا قهرمان شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی اظهار داشت: ما یک هیچ عقب بودیم و ده تا هم گل می‌خوردیم فرقی نداشت، تلاش شش هفت ماهه ما به ثمر نشست و سومین قهرمانی متوالی خود را به دست آوردم. وی در پاسخ به این که آیا دیر قهرمان نشدید گفت: نه، دیر قهرمان نشدیم. هیچ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی اظهار داشت: ما یک هیچ عقب بودیم و ده تا هم گل می‌خوردیم فرقی نداشت، تلاش شش هفت ماهه ما به ثمر نشست و سومین قهرمانی متوالی خود را به دست آوردم.

وی در پاسخ به این که آیا دیر قهرمان نشدید گفت: نه، دیر قهرمان نشدیم. هیچ کس جای من نیست که ببیند که خیلی زودتر از تیم‌های دیگر که کار  را شروع کردیم چه سختی‌هایی کشیدیم، بازیکنانم در تیم ملی بودند و مصدوم زیاد داشتیم.

شمسایی درباره عدم حضور خود در این دیدار گفت: من مصدومیتم شدید بود و نمی‌توانستم بازی کنم. بین دو نیمه به جایگاه رفتم زیرا دوست داشتم به صحنه‌ها نزدیک تر باشم.

وی درباره وضعیت فعلی تیم ملی بیان کرد: تیم ملی به لحاظ نفرات فوق العاده است و گلایه‌ای دارم که بعدا می‌گویم و از الان به بعد باید به تیم ملی کمک کنیم و از الان به بعد باید دعاگو برای تیم ملی باشیم.

وی درباره اینکه آیا فصل بعد در تیم تاسیسات می‌ماند یا خیر گفت: من مرد لحظه‌ها هستم و هنوز وضعیتم مشخص نیست و شده با مدیری و تیمی عکس گرفتم و بعد به تیمی دیگری رفتم.

وحید شمساییدرباره قهرمانی تیمش پس از شکست دادن تیم فردوسی در مشهد عنوان کرد: بازی خوبی بود. هر دو تیم فوتسال پاکی را به نمایش گذاشتند. هر دو نیمه متفاوت دنبال می‌شد. پیش‌بینی می‌کردیم تیم فردوسی تا آخرین لحظه جدال کند.

او گفت: در این دیدار موفق شدیم در شهر امام رضا (ع) تیم خوب فردوسی را شکست دهیم و قهرمان لیگ برتر شویم. بهترین چیزی که در این قهرمانی نصیبم شد بالا بردن جام قهرمانی در شهر امام رضا بود.

شمسایی ادامه داد: برای تیم فردوسی دلم می‌سوزد. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد. این بازیکنان امروز عالی عمل کردند. امیدوارم که بتوانند در ادامه موفق باشند.

وی درباره داوری عنوان کرد: داوری خوب بود و اشتباه بخصوصی نداشت.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی درباره تماشاگران مشهدی اظهار کرد: تماشاگران مشهدی عالی تیم‌شان را حمایت کردند و مشکل خاصی نبود.

شمسایی درباره حضور نداشتن خودش بر روی نیمکت در دیدار مقابل فردوسی گفت: می‌خواستم بدون استرس بازی را دنبال کنم و یک قهرمانی بدون استرس داشته باشم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

امیدوارم همون امام رضا دستت رو رو کنه.

داداش یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲

همه میدونن تو مرد لحظه ها هستى میدونى کى و چطورى طرف رو بخرى !! خخخخخخ

نام ... یکشنبه , ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

ضمن تبریک به آقای شمسایی بابت این قهرمانی از او بابت اینکه نگذاشت اصفهانی چه در اصفهان و چه در تبریز قهرمان شوند ممنونم
وحید شمسایی هر کاری میکنه ولی رفقایش و کسانی که به او کمک کرده اند و با آنها بزرگ شد را رها نمیکنه ولی این آقایون مدعی اصفهانی که سالها است فوتسال اصفهان را قبضه کرده اند کاملا برعکس وحید عمل میکنند و برای رسیدن پول و جایگاه خودشون همه را فروخته و نابود کردند و آه خیلی‌ها پشتشان است
به نظرم رمز اصلی موفقیت وحید شمسایی این است که اگر خودش پول خوب میگیره برای دوستانش هم میگیره و آنها هم برای او همه کار میکنند ولی آقایون اصفهانی همه را نابود کردند تا خودشان بخورند!!

فرزاد دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲:۰۰

عالی