کد خبر : 57052
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 12:08
دسته‌بندی نشده
-

قم و مشهد؛ شهرهای خاص برای آقای گل فوتسال جهان

قم و مشهد؛ شهرهای خاص برای آقای گل فوتسال جهان
آقای گل فوتسال جهان اعتقاد دارد دو شهر مذهبی کشورمان قم و مشهد برای او شهرهایی خاصی محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آقای گل فوتسال جهان اعتقاد دارد دو شهر مذهبی کشورمان قم و مشهد برای او شهرهایی خاصی محسوب می شوند.
وحید شمسایی در این خصوص گفت:اینکه در مشهد توانستیم قهرمان شویم برای بسیار شیرین بود من رکورد گلزنی‌ام در جهان را در قم که خواهر امام رضا (ع) در آنجا است شکستم و در کنار خود بارگاه امام رضا (ع) هم توانستم سومین قهرمانی را جشن بگیرم. این موضوع برایم بسیار خوشحال‌کننده است. جالب اینجا است که گل برتری ما را هم قدرت بهادری زد که یک مشهدی است.
منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

درد دل دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

به نام خدای حق عدالت.
تبانی چیست؟ به نظر شما تبانی از نوع فوتسال چگونه شکل میگیرد! آیا تبانی ها فقط در یک بازی و به شکل معلوم انجام میشه آیا هرگاه اشتباهی در یک بازی صورت میگیرد
نام آن تبانیست.متاسفانه در فوتسال ما انواع تبانی ها را شاهدیم اما تا اسم تبانی شنیده میشود فقط به یک بازی نگاه میکنم دریق از اینکه از اول فصل به صورت حرفه ای توسط گروهی خاص تمام برنامه ریزی ها انجام میشود شاید با کمی فکر به عقب برگردیم و به قرعه کشی نگاه کنیم میبینید که بازی های آخر فصل بین تیم ها چگونه است تیم تاسیسات با تیم های ته جدولی و گیتی پسند و مس با تیم های قدرتمند لیگ در بیرون از خانه.یا اینکه در این فوتسال به راحتی تیمی به خود اجازه میدهد یا در اصل مسعولان این اجازه را میدهند که خیلی ساده از رفتن به شهری و انجام بازی انصراف دهد!!! که با توجه به قانون پیش پا افتاده تفاضل گل که در تمام دنیا بعد از بازی مستقیم در نظر گرفته میشود ودر فوتسال ما در درجه اول محاسبه میشود باید گفت بزرگترین ظلم در حق تیم های دیگر لیگ است.چرا که مثلا اگر تیم فردوسی مشهد با آن شرایط تیمی به اصفهان میرفت شاید نتیجه پرگل تر از سه بر صفر کمیته فوتسال رقم میخورد.یا اگر تیم آذرخش با فرش آرا بازی میکرد تکلیف تیم سقوط کننده جور دیگر رقم میخورد.این یکی از موارد عجیب است که تمام تلاش وهزینه های تیم ها را راحت به باد میدهد.مورد دیگر که فکر ها را در بحث تبانی مشغول میکند این است
اینکه هرچه به آخرای فصل نزدیک میشویم حرف شل وصفت کردن، وعده وعید, به خاطر فلانی ووو زیاد به گوش میرسد.وبه ناگاه تیمی را میبینیم که در یک بازی چنان به آب آتش میزند که باور کردنی نیست ویا برعکس در بازی بعد چنان بی میل در زمین راه میروند که گویا تیم روستایی در زمین است.مثال راه ساری ومیثاق با شش گل به سود ساری تمام میشود اما هفته بعد مقابل تاسیسات با تیم به اصتلاح سوم به میدان میرود وحتی در اقدامی عجیب در بازی قبل دونفر محروم وشب قبل از بازی سه نفر دیگر مصدوم میشود.!!؟ یا تیم میثاق در اصفهان قاتعانه بازی میکند در تبریز عاشقانه, البته این اتفاقا ت به شکل مثلا خود جوش وطبیعی در اواخر فصل ها پیش می افتد.مثلا در چند فصل پیش تیم ماهان برای قرچک عاشقانه بازی کرد در طرف دیگر پرسپولیس برای گیتی.سال های بعد تیم حفاری در اهواز مقابل دبیری ناز کرد و کاپیتان حفاری فصل بعد در تیم شخص مورد نظر بازی کرد.یا اخر فصل همان دوره تاسیسات به دبیری راه داد تا فصل بعد کادر یکباره عوض شد.در همه این مشکل ها رد پای یک گروه یا شخص دیده میشود که تنها با کمی فکر میفهمیم فوتسال به کجا کشیده شده است.. فوتسال پاکم آرزوست.

فوتسال پاک سه شنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۸:۵۹

انشاالله خود آقا امام رضا جواب اونایی رو که حق مردم را با تبانی میخورند بده