کد خبر : 57044
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 11:51
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز:زحمات شش ماهه خود را به ثمر رساندیم /تلاش کردیم تا در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) قهرمانی را جشن بگیریم

کشاورز:زحمات شش ماهه خود را به ثمر رساندیم /تلاش کردیم تا در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) قهرمانی را جشن بگیریم
بازيكن تيم فوتسال تاسيسات دريايي تهران گفت: خوشبختانه توانستيم در ثانيه‌هاي پاياني قهرماني را بدست آوريم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: خوشبختانه توانستیم در ثانیه‌های پایانی قهرمانی را بدست آوریم.

محمد کشاورز پس از قهرمانی تاسیسات اظهار کرد: هر دو تیم بازی زیبایی به نمایش گذاشتند، تیم فردوسی درحالی که سقوطش به لیگ دسته یک مسجل شده بود ولی با این حال فوتسال پاکی را ارائه کردند.

وی اضافه کرد: به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم زیرا از نتایج بازی‌های همزمان اطلاع داشتیم می‌دانستیم برای قهرمانی باید سه امتیاز بازی را بدست آوریم، خوشحال هستم که در مشهد جشن قهرمانی را به پا کردیم.

وی عنوان کرد: در چند هفته اخیر نتایج به گونه‌ای بود که صدر جدول دچار تغییرات زیادی شده بود، در این بازی تمام تلاش خود را کردیم تا در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) قهرمانی را جشن بگیریم.

کشاورز در خصوص عملکرد تیم فردوسی تصریح کرد: در این بازی فردوسی فوتسال پاکی را ارائه کرد و با انگیزه‌ای بالایی وارد میدان مسابقه شده بودند، این تیم نشان داد که مستحق چنین جایگاهی در لیگ برتر نبوده است با این حال متعقدم که لیگ برتر در این فصل بدون هیچ مشکلی دنبال شده است.

وی تصریح کرد: خوشحال هستم که توانستیم در این بازی با دست پر زمین بازی را ترک کنیم و زحمات شش ماهه خود را به ثمر برسانیم.

بازیکن تیم فوتسال تاسیسات ادامه داد: بعد از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا فشار زیادی برروی تمام بازیکنان بود و در بعضی از هفته‌ها دچار مشکل شده بودیم، ولی خدا را شاکریم که توانستیم قهرمانی را برای باشگاه تاسیسات به ارمغان در آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.