کد خبر : 57649
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 15:10
دسته‌بندی نشده
-

ایران و تایلند فینالیست می شوند،ایران قهرمان می شود

ایران و تایلند فینالیست می شوند،ایران قهرمان می شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال می‌گوید تیم‌های فوتسال ایران و تایلند فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان  درباره احتمال لغو اردوی تیم ملی فوتسال ایران در تاجیکستان و برگزاری اردوی جایگزین، اظهار کرد: قرار است این موضوع در جلسه امروز با کادر فنی تیم ملی بررسی شود. درباره اردوی جایگزین هم باید کادر فنی تصمیم بگیرد و آنرا با ما در میان بگذارد.

وی درباره اینکه آیا ایران می‌تواند در جام ملت‌های آسیا به عنوان قهرمانی برسد، گفت: طبق گروهبندی مسابقات، ایران به احتمال زیاد به عنوان تیم اول گروهش صعود می‌کند و در مرحله بعد به لبنان می‌خورد. به نظر می‌رسد ایران و ژاپن قبل از فینال به هم بخورند ولی ایران می‌تواند این تیم را شکست بدهد و به فینال برسد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره احتمال رویارویی ازبکستان و تایلند پیش از فینال یادآور شد: هرچند ازبکستان میزبان است ولی به نظرم تایلند این تیم را شکست می‌دهد و به فینال می‌رسد. پیش بینی من این است که ایران و تایلند فینال را برگزار می‌کنند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید ایران می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.