کد خبر : 57966
تاریخ انتشار : شنبه 3 بهمن 1394 - 12:05
-

ناظم الشریعه:اردوی تاجیکستان حیف شد/ کمک به تیم ملی وظیفه همه است

ناظم الشریعه:اردوی تاجیکستان حیف شد/ کمک به تیم ملی وظیفه همه است
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: حیف شد که اردوی تاجیکستان لغو شد ولی برای برپایی اردوی جایگزین فردا عازم مشهد خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره لغو اردوی تاجیکستان و سفر تیم ملی فوتسال به مشهد اظهار کرد: حیف شد که نتوانستیم اردوی خود را در کشور تاجیکستان برگزار کنیم. بازی در این کشور می‌توانست به ما کمک کند تا نسبت به شرایط آب و هوایی ازبکستان شناخت بیشتری پیدا کنیم. به هر حال به خاطر نامناسب بودن سالن تاجیکستان، این امر میسر نشد و ما مشهد را جایگزین کردیم.

وی افزود: تمرین تیم ملی از امروز مجددا از سر گرفته می‌شود و فردا یکشنبه عازم مشهد خواهیم شد و تا روز شنبه هفته آینده در کنار حرم امام رضا (ع) کارمان را دنبال می‌کنیم. اردوی نهایی ما هم از روز چهاردهم تا هجدهم بهمن برپا می‌شود و سپس عازم تاشکند خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره لغو اردوی این تیم در اصفهان هم گفت: نقش جهان به واسطه کفپوشی که سال گذشته در این سالن نصب شد، تنها سالن شبیه به زمین‌های ازبکستان است و برگزاری تمرینات ما در این سالن می‌توانست کمک زیادی به ما بکند. ما توقع داشتیم بتوانیم به اصفهان برویم که گویا تا الان جور نشده است. البته این بحثی است که کمیته فوتسال پیگیری می‌کند ولی بالاتر از تیم ملی تیم دیگری در کشور نیست و کمک به این تیم وظیفه همه است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی شنبه , ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

آره به اسم تیم ملی میرفتیم بابچه هامی گشتیم آخه تاجیکستان جاهای دیدنی زیادی داره
آخرش هم می گفتیم اردو خیلی مفیدبودهمه جاهاروگشتیم جاتون خالی ههههههه