کد خبر : 58118
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 بهمن 1394 - 13:37
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:صانعی مدیر فنی است نه من/قرار بود به عنوان ناظر AFC به ازبکستان بروم

ترابیان:صانعی مدیر فنی است نه من/قرار بود به عنوان ناظر AFC به ازبکستان بروم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: از اینکه نماینده AFC اعلام کرد در مسابقات به عنوان ناظر نخواهم بود، متعجب شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در خصوص اینکه آیا قرار است به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتسال انتخاب شود، اظهار داشت: خیر چنین چیزی صحت ندارد چرا که تیم ملی مدیر فنی با اقتداری چون علی صانعی دارد و او خیلی بیشتر از من در این باره مطلع است. او رابطه خوبی هم با سرمربی تیم ملی دارد و هر دو با یکدیگر کادر فنی قوی را تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به سفرش به ازبکستان یادآور شد: به عنوان رئیس کمیته فنی ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ماه) به ازبکستان خواهند رفت تا به برخی از مسائل نظارت داشته باشند تا شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم. من قرار بود به عنوان ناظر این دوره از مسابقات هم حاضر شوم که ناگهان نماینده AFC از من عذرخواهی کرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در مورد علت این اقدام گفت: من هم خودم متعجب شدم اما می‌دانم کار ژاپنی‌هاست چرا که نمی‌خواهند من در این مسابقات ناظر باشم و اقدامات آنها را زیر نظر داشته باشم تا آنها بتوانند راحت‌تر کارهای خود را انجام دهند.

وی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال گفت:‌با توجه به اینکه احتمال دارد تیم ملی پس از مرحله گروهی با ژاپن روبرو شود، ما فیلم بازی کرواسی و ژاپن را تهیه کردیم تا بازیکنان و کادر فنی آن را آنالیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.