کد خبر : 58609
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 14:20
دسته‌بندی نشده
-

آغاز هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از ۲۴ مهر ماه ۹۵

آغاز هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور از ۲۴ مهر ماه ۹۵
بر اساس مصوبه هيأت رئيسه سازمان ليگ فوتسال كشور، رقابت هاي فصل آينده ليگ برتر فوتسال از روز 24 مهرماه 95 آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور صبح امروز (دوشنبه) با حضور همه مدیران باشگاه های لیگ برتری فوتسال در ساختمان کمیته فوتسال برگزار شد و در خصوص زمان آغاز فصل آتی لیگ برتر بحث و تبادل نظر شد.

سعید نجاریان عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ با اعلام این خبر که رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در سال ۹۵ از روز ۲۴ مهرماه آغاز خواهد شد، گفت: در این جلسه نظرات همه مدیران باشگاه ها شنیده شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که رقابت های لیگ بعد از جام جهانی فوتسال آغاز شود.

وی افزود: بنده شخصاً سه تقویم و زمانبندی برگزاری لیگ را در جلسه مطرح کردم که روی ۲ برنامه بحث و تبادل نظر زیادی صورت گرفت.

این عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: فوتسال ایران در سال ۹۵ باید در دو رویداد مهم بین المللی شرکت کند. مسابقات جام باشگاه های آسیا را در تاریخ ۱۰ تا ۲۰ مردادماه داریم که باید برای حضور قدرتمندانه تأسیسات در این مسابقات تمهیداتی می اندیشیدیم. دومین رویداد مهم نیز مسابقات جام جهانی فوتسال بود که قرار است از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه در کلمبیا برگزار شود.

وی اذعان داشت: برنامه اول بنده این بود که مسابقات لیگ از ۲۰ خرداد ماه آغاز و در روز ۵ مردادماه پس از برگزاری هفته نهم، بازیها تا پایان جام جهانی تعطیل شود که اکثر مدیران باشگاه ها تعطیلی ۸۰ روزه در مسابقات را نپذیرفتند.

نجاریان افزود: برنامه دومی که پیشنهاد دادم این بود که شروع لیگ برتر به بعد از جام جهانی موکول شود و با توجه به فرصت کمتراز ۶ ماه تا پایان سال، لیگ را به صورت فشرده تا ۲۶ اسفند ماه به پایان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت و پس از رأی گیری از مدیران باشگاه های حاضر در جلسه مقرر شد رقابت های لیگ برتر فوتسال درسال ۹۵ پس از پایان جام جهانی و از روز ۲۴ مهرماه آغاز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

منبع درآمده بازیکنان باید ٩ ماه تعطیل بشه،این یعنی اینکه ٩ ماه غذا نخوریم بعده ٩ ماه قرارداد ببندین بعداً زندگی کنین