کد خبر : 58645
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 0:50
دسته‌بندی نشده
-

گوآتمالا قهرمان شد/ هندوراس به پلی‌آف رفت

گوآتمالا قهرمان شد/ هندوراس به پلی‌آف رفت
در آخرین روز از مسابقات قهرمانی فوتسال آمریکای جنوبی، تیم ملی گوآتمالا جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم ملی فوتسال هندوراس با کسب مقام سوم، حریف ترینیدا و توباگو در پلی‌آف کونکاکاف شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آخرین روز از مسابقات قهرمانی فوتسال آمریکای جنوبی، تیم ملی گوآتمالا جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم ملی فوتسال هندوراس با کسب مقام سوم، حریف ترینیدا و توباگو در پلی‌آف کونکاکاف شد.

در فینال اولین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال آمریکای جنوبی و انتخابی جام ملت‌های کونکاکاف، تیم ملی فوتسال گوآتمالا موفق شد ۸ بر ۴ پاناما را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. همچنین در دیدار رده‌بندی برای تعیین تیم سوم منطقه هندوراس ۵ بر ۲ السالوادور را از پیش رو برداشت تا به پلی‌آف کونکاکاف راه پیدا کند.

بدین ترتیب تیم‌های گوآتمالا و پاناما با قرار گرفتن در مکان‌های اول و دوم به صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی کونکاکاف را کسب کردند. تیم ملی هندوراس نیز برای صعود به این مسابقات باید در یک دیدار رفت و برگشت ۵ و ۶ می (۱۶ و ۱۷ اردی‌بهشت ۱۳۹۵) به مصاف تیم سوم منطقه کارائیب یعنی ترینیدا و توباگو برود.

مسابقات قهرمانی فوتسال کونکاکاف با حضور ۸ تیم از ۸ تا ۱۵ می (۱۹ تا ۲۶ اردی‌بهشت ۱۳۹۵) به میزبانی سن‌خوزه، کاستاریکا برگزار می‌شود. تاکنون حضور تیم‌های کاستاریکا (میزبان)، مکزیک (بدون مقدماتی)، گوآتمالا (قهرمان آمریکای مرکزی)، پاناما (نایب قهرمانی آمریکای مرکزی)، کوبا (قهرمانی کارائیب) و کوراسائو (نایب قهرمانی کارائیب) قطعی شده است. دو تیم دیگر این مسابقات با برگزازی دو پلی‌آف مابین کانادا با ایالات متحده (آمریکای شمالی) و هندوراس با ترینیدا و توباگو انتخاب خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.