کد خبر : 58882
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 - 23:43
-

از تدریس ونانسیو تا کلاس دانش‌افزایی مربی رده یازدهمی! / مربی قعرنشین پا در کفش بزرگان کرد!

از تدریس ونانسیو تا کلاس دانش‌افزایی مربی رده یازدهمی! / مربی قعرنشین پا در کفش بزرگان کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عجایب فوتسال ایران زیاد است و جدیدترین آن به برگزاری کلاس دانش‌افزایی مربی‌ای باز می‌گردد که تیمش با منابع مالی بالا و ثروت پدری در نهایت و در اوج خوش‌شانسی در یک هفته مانده به پایان و در پی حاضر نشدن حریف از سقوط فرار کرده و در لیگ‌برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عجایب فوتسال ایران زیاد است و جدیدترین آن به برگزاری کلاس دانش‌افزایی مربی‌ای باز می‌گردد که تیمش با منابع مالی بالا و ثروت پدری در نهایت و در اوج خوش‌شانسی در یک هفته مانده به پایان و در پی حاضر نشدن حریف از سقوط فرار کرده و در لیگ‌برتر باقیمانده مربوط می‌شود.
این اتفاق در حالی رخ داده که چندی پیش ونانسیو لوپز سرمربی تیم‌ملی فوتسال اسپانیا برای تدریس در کلاس دانش‌افزایی به ایران سفر کرد و سطح توقعات را از چنین کلاس‌هایی بالا آورد اما امروز این مربی جوان که نه تنها مدرک مدرسی فوتسال ندارد بلکه مدرک مربی‌گری‌اش سطح یک بوده و از نظر رتبه‌بندی دو پله پایین‌تر از بالاترین مدرک مربی‌گری فوتسال آسیاست، صدای مدرسین زحمت‌کش فوتسال ایران درآورده است.
یکی از مدرسین باسابقه فوتسال در این خصوص می‌گوید سوال اینجاست که چگونه هیات فوتبال یک شهرستان قبول می‌کند تا چنین مربی بادانشی! برای مربیان جوان فوتسال آن شهر کلاس دانش‌آفزایی برگزار کند؟ چگونه شخصی که مدرک مدرسی فوتبال دارد و بهترین جایگاه‌اش رده هفتمی لیگ‌برتر فوتسال در سال‌های گذشته است، می‌تواند جوانان یک شهر را دانش‌افزون کند؟ یا مربیانی که در آن کلاس حاضر شدند می‌خواستند بدانند چگونه می‌توان با منابع مالی بالا و کلکسیون بازیکنان عالی، تیم خود را بین ۱۳ تیم یازدهم کنند؟
شنیده‌ها حاکی است سایر مدرسین باسابقه و مجرب فوتسال نیز از حرکت عجیب این مربی و حرکت عجیب‌تر هیات فوتبال آن شهرستان به شدت عصبانی شده و مستقیما به دکتر احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اعتراض کرده و خواستار عذرخواهی این مربی از جامعه مدرسین فوتسال شده‌اند و اعلام کرده‌اند در غیر این صورت آنها نیز به سراغ تدریس فوتبال خواهند رفت.
نکته جالب در مورد مربی فوق‌الذکر نداشتن سابقه مربیگری فوتسال در تیمی بجز تیم پدری است و در مورد تیمش نیز بارزترین مشخصه عدم صعود به لیگ بالاتر در کلیه لیگ‌های مختلف کشوری بوده و همواره با گرفتن و خرید امتیاز از فدراسیون، هبه گرفتن امتیاز و… در لیگ‌های بالاتر مسابقات حاضر شده است که بهترین رتبه این مربی با باشگاه‌ش رتبه هفتمی لیگ برتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۱۵

راجبه کی حرف میزنید بگید اسمشو بدونیم لطفا

نام ... دوشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۸:۵۸

مرتضایی

نام ... شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۶:۳۶

جای تاسف است. ایشان بعنوان مربی تیم خود انسان محترم ست اما اینکه دنبال اهداف دیگریست برای زحمت کشیده های فوتسال قابل تحمل نیست. ایشان برود مراحل لازم را طی کند و بیاید تدریس کند. کسی حرفی ندارد. ولی فوتسال خیلی بزرگتر از اینه است که کسانی که در فوتبال بهمان بازی نمیرسه بیایند در فوتسال برای ما کدخدایی کنند. حرکت بسیار زشتی بود و خود ایشان می بایست این تشخیص را میداد که وقتی جایی افرادی مانند: شمس – رعدی – صالح – صانعی- سفال منش – عارف یان – امینی – صادقی و… نباید به این سمت و سو می آمد.

نام ... شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۹:۰۵

این یه توهین که مرتضایی به مدرسین فوتسال کرده

نام ... شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

حالا خوبه این یکی با شانس هم که بوده تیم را رتبه یازده نگه داشته و سقوط نکرده
شاهکار این است که یک مدرس با دانش زیاد خود یک تیم را نه تنها درآخرین رتبه جدول نگه داره بلکه بتونه کلا تیم را منحل کنه!! تازه انهم فقط در نیم فصل !!
نگید نمیشه و نیست که این اتفاق در همین لیگ امسال در کاشی نیلو اصفهان افتاد

..... شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

مرتضایی !خخخخخ

نام ... شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

وضع خیلی خراب است. فردا ادعای تیم ملی هم میکنند

مرتضی یکه شنبه , ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به نظر من اونطرف قضیرو هم باید دید که چندتابازیکن به تیم ملی راه یافتن از تیم و مربی مورد نظرتون و اینکه امسال با بازیکنای جوان وبی تجربه تولیگ برتربازی کردن کارو جرات هر مربی نیست منتقدین همه جا هستن و به نظر من کسی که اینهمه مورد انتقاد قرار بگیره باید باید رفت و کارشو از نزدیک دید نه اینکه ازدور قضاوت کنیم.دوستان خارج از استان خراسان اگه میتونن یه سال بیان و اینجا تیمداری کنن بعد انتقاد کنن.

نام ... یکشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

حتما مدرسان بزرگی مثل ع.ز و ر.ص و ا.م اعتراض کردند!

نام ... یکشنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

مگه مدرسی که تیم را تو نیم فصل منحل کنه حق اعتراض هم داره؟!

... جمعه , ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

سلام خدمت دوستان
جرات و جسارت آقای مرتضایی در بازی گرفتن از جوانان واقعا ستودنی و قابل احترام بود در این لیگ. ایشون توانایی های بسیاری دارند که تا به حال نتونستن به نحو احسنت از آن استفاده کنند و به نظر بسیاری از اهالی فوتبال و فوتسال در مشهد، مشخص نبودن تکلیف ایشون است. مدرسی فوتبال، فوتسال، دانش افزایی فوتبال و فوتسال، استعدادیابی در فوتبال و فوتسال، مربیگری در فوتبال و سرمربیگری در فوتسال و از همه قشنگتر تشکیل کلاس های تئوری دانش افزایی مدارس فوتبال!! (که از وظایف اصلی کمیته های جوانان می باشد) و و و مواردی هستند که باعث ایجاد این دوگانگی در ذهن افراد شده که البته طبیعیست. چراکه بحث تخصصی بودن رو زیر سوال میبره.
مهمتر از همه این موارد، جناب مرتضایی در چند دوره مختلف تغییر ریاست هیئت فوتبال استان خراسان، اما بدون تغییر ریاست کمیته آموزش رو دارند و به کسی اجازه ورود به این حوزه رو نمیدهند (اگرچه از انصاف گذشت نکنیم، نمره قبولی دارند در کمیته آموزش). سوال اینه که آیا این شیوه رفتار مدیریتی (عدم تغییرات چند ساله در کمیته مهمی چون آموزش که نیاز به تفکرات و خلاقیت های لحظه ای و به روز دارد) اصلا درسته و مهمتر این که آیا اصلا این صحیحه که یک مدرس، ریاست کمیته آموزش یک استان رو هم داشته باشه؟؟؟