کد خبر : 59100
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 بهمن 1394 - 10:15
-

حلاجی: حتما به ازبکستان سفر خواهیم کرد

حلاجی: حتما به ازبکستان سفر خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی گفت: می‌خواهیم برای بازی‌های رسمی، یکی از سالن‌های داخل شهر تهران را با هماهنگی در اختیار بگیریم. مجید حلاجی در خصوص تغییر محل برگزاری بازی‌های تیم تأسیسات دریایی در فصل آینده اظهار داشت: تنها مشکل ما در دو فصل اخیر این بوده که تماشاگران کمی توانسته‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی گفت: می‌خواهیم برای بازی‌های رسمی، یکی از سالن‌های داخل شهر تهران را با هماهنگی در اختیار بگیریم.

مجید حلاجی در خصوص تغییر محل برگزاری بازی‌های تیم تأسیسات دریایی در فصل آینده اظهار داشت: تنها مشکل ما در دو فصل اخیر این بوده که تماشاگران کمی توانسته‌اند برای تماشای بازی‌های تأسیسات دریایی به سالن هندبال بیایند. به همین دلیل تصمیم داریم تمرینات خود را در سالن هندبال برگزار کنیم و برای بازی‌های رسمی، یکی از سالن‌های داخل شهر تهران با هماهنگی در اختیار بگیریم.

وی با اشاره به دعوت AFC از مدیران باشگاه تأسیسات دریایی برای حضور در ازبکستان جهت دریافت جایزه بهترین تیم آسیا ادامه داد: حتما به ازبکستان سفر خواهیم کرد. وحید شمسایی هم دعوت شده تا دیدار فینال جام ملت‌های آسیا را از نزدیک تماشا کند. هیئت مدیره باشگاه هم به ما توصیه کرده به این سفر برویم.

مدیرعامل باشگاه تأسیسات دریایی تصریح کرد: سال آینده با قدرت در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنیم. اگر میزبانی فصل آینده جام باشگاه‌های آسیا به ایران برسد، سعی می‌کنیم مسابقات را در تهران برگزار کنیم. البته اصفهانی‌ها سال گذشته به ما لطف داشتند و تعامل خوبی برقرار بود اما بهتر است بازی‌های خود را در تهران برگزار کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.