کد خبر : 59295
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 9:28
دسته‌بندی نشده
-

افتخاری:بهترین تیم تاریخ فوتسال به ازبکستان رفت/ جابری خسته که می‌شود استعفا می‌دهد!

افتخاری:بهترین تیم تاریخ فوتسال به ازبکستان رفت/ جابری خسته که می‌شود استعفا می‌دهد!
رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران راهی مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری در مورد اعزام تیم ملی فوتسال کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور ازبکستان اظهار داشت: ما امید زیادی به قهرمانی این تیم داریم چون معتقدیم بهترین تیم ملی فوتسال تاریخ ایران به ازبکستان رفته است. تیم هم بازیکنان خوبی دارد و هم تدارک خوبی برای این مسابقات دیده است.

وی در خصوص اینکه چه میزان پاداش برای قهرمانی تیم ملی در نظر گرفته خاطرنشان کرد: قهرمانی خودش بزرگترین پاداش است، اما مسلماً طبق ضوابط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان به تیم ملی فوتسال در صورت قهرمانی پاداش می‌دهیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی تدارک خوبی دیده و همه از تمرین تا انگیزه بازیکنان و کادر فنی برای کسب مقام قهرمانی آسیا آماده است.

افتخاری در مورد استعفای آرش جابری از سمت دبیری کمیته فوتسال هم گفت: هر وقت فشار کاری روی جابری زیاد می‌شود استعفا می‌دهد! الان هم احساساتی شده و بعد از چند روز استراحت کردن سر کارش بر می‌گردد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

naeem 4 دوشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

وای دوباره …
من که ی ۷۶ ام میدونم این تیم بهترین تیم تاریخ نیست .
اون که هر دوره قهرمانی میآورد و همیشه بهترین های آسیا و آقای گل ها آسیا و فنی ترین بازیکن های آسیا و بهترین دروازه بان آسیا توش بازی میکرد . اون تیم بهترین بود . اون زمان بهترین کادر را داشتیم . کجان اون آقای شمس و وحید شمسایی ها و نظری و حیدریان و …
اگه میخوای امید به تیم ملی ی چیزی نگو که داغون کنی همه چیا …
مرده شور این فوتسال ببرند که (بعضی ها) هنوز نمیدونند بهترین تیم ملی کدوم بوده

نام ... دوشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

Naeem4 آن افرادی که نام بردی درزمان خودشان بهترین بودند ولی تا ابد که بهترین نمانند ودرحال حاضر به اعتقاد تمامی کارشناسان حاضر اعضای تیم ملی بهترینهای حال حاضر هستند.بایستی بعنوان یک واقعیت همه بپذیرند