کد خبر : 59347
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 11:17
-

نجفی: جا دارد از برگزارکنندگان مراسم گالا قدردانی شود

نجفی: جا دارد از برگزارکنندگان مراسم گالا قدردانی شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون حضور موفق و درخشش تیم فوتسال مس در دومین گالای فوتسال ایران را نشان دهنده بار فنی بالای تیمش در سطح اول فوتسال ایران دانست. حامد نجفی با قدردانی از برگزارکنندگان گالای فوتسال به ویژه پایگاه خبری فوتسال این اقدام را گامی بلند در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون حضور موفق و درخشش تیم فوتسال مس در دومین گالای فوتسال ایران را نشان دهنده بار فنی بالای تیمش در سطح اول فوتسال ایران دانست.
حامد نجفی با قدردانی از برگزارکنندگان گالای فوتسال به ویژه پایگاه خبری فوتسال این اقدام را گامی بلند در راستای ارج نهادن به فوتسالیست های کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: گالای فوتسال بهترین و مناسب ترین بستر برای تجلیل از برترین های این رشته پرطرفدار به شمار می رود و جا دارد از برگزارکنندگان این مراسم قدردانی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاندیدا شدن تیم فوتسال مس و عوامل این باشگاه در آیتم برترین های گالای فوتسال افزود: این امر نشان دهنده موفقیت و بار فنی بالای ارتش لاله های نارنجی در رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال به شمار می رود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در ادامه افزود: باعث خوشحالی و غرور است که دو عنوان شاخص گالای فوتسال یعنی بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن خارجی رقابت ها از تیم مس سونگون انتخاب شده و این در حالی است که در ۴ بخش دیگر نیز تیم ما کاندیدای برترین ها بود.
مهندس نجفی در خاتمه از تلاش و غیرت تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال مس در رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.