کد خبر : 59514
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 14:07
دسته‌بندی نشده
-

طاهری:همه چیز برای شروع پرقدرت مهیا است/قهرمانی تنها هدف ما از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است

طاهری:همه چیز برای شروع پرقدرت مهیا است/قهرمانی تنها هدف ما از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است
بازیکن با تجربه تیم ملی ایران از آمادگی تیم برای کسب عنوان قهرمانی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، محمد طاهری عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران امروز پیش از اولین بازی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا در گفت‌گو یی در تاشکند گفت: از امروز بازی‌ها را با قدرت آغاز خواهیم کرد و امیدواریم بار دیگر در ازبکستان قهرمان آسیا شویم.

وی در مورد شرایط تیم ملی نیز گفت: بعد از یک سفر خیلی سخت که بیست ساعت بطول انجامید، اکنون پس از استراحت کافی مهیای حضور در اولین رقابت هستیم و همه چیز خوب است و انشاءا… بتوانیم بازی ها را با قدرت آغاز کنیم.

عضو تیم ملی فوتسال در مورد شرایط تیم ملی اردن بعنوان اولین حریف ایران، اظهار داشت: همه تیم‌ها کار کردند و همه بازی‌ها نیز سخت است. تیم‌های آسیا نیز بطور قطع با آنالیز ایران پا در مسابقه گذاشته و کار راحتی در پیش نداریم.

وی ادامه داد: انگیزه کافی در نزد اعضا تیم ملی وجود دارد و کاپ قهرمانی تنها هدف ما از حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا است.

طاهری با اشاره به مسئولیت سنگین خود در تیم ملی فوتسال نیز گفت: از امروز تمامی بازیها حکم فینال را خواهد داشت و همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت و بهترین نمایش را خواهیم داشت زیرا همه تیمها در مقابل تیم ملی بالاترین انگیزه‌های خود را داشته و با تمام توان به مصاف ما خواهند آمد.

وی همچنین با اشاره به حریفان اصلی تیم ملی فوتسال در این دوره از مسابقات گفت: من ژاپن، تایلند و ازبکستان را مدعیان قهرمانی و حریف اصلی تیم ملی فوتسال می‌دانم.

طاهری در مورد قرارگرفتن عکس وی در پوستر اصلی مسابقات نیز گفت: این موضوع باعث افتخار من است همانطور که اگر تصویر فرد دیگری از ایران نیز بر روی پوستر مسابقات بود نیز همین حس را داشتم. مردم از ما انتظار قهرمانی مجدد در ازبکستان را دارند و این مهمترین مسئله حال حاضر است.

عضو تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: از مردم عزیزمان می‌خواهیم که در طول مسابقات تیم ملی فوتسال را از دعای خیر خود محروم نکنند ما هم تمام سعی خود را برای خوشحالی آنان انجام خواهیم داد.

تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران اولین بازی خود را روز چهارشنبه ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) ساعت ۱۹ به وقت تاشکند در ورزشگاه «یونیورسال» با تیم فوتسال اردن برگزار می‌کند.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از تاریخ ۲۱ بهمن تا ۲ اسفندماه سال ۱۳۹۴ (از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی) با حضور ۱۶ تیم در ورزشگاههای «ازبکستان» و «یونیورسال» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.