کد خبر : 59753
تاریخ انتشار : جمعه 23 بهمن 1394 - 20:09
دسته‌بندی نشده
-

رویارویی ایران و عربستان، آرزوی فوتسال دوستان!

رویارویی ایران و عربستان، آرزوی فوتسال دوستان!
بسیاری از کسانی که مسابقات جام ملت های آسیا را دنبال می کنند، به دنبال این هستند تا تیم ملی ایران در مرحله بعدی به مصاف عربستان برود تا ملی پوشان فوتسال ایران با پیروزی قاطعانه، پاسخ محکمی به کارشکنی های عربستان دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فدراسیون فوتبال عربستان بعد از اتفاقات به وجود آمده در منطقه، با طرح ادعای واهی، ایران را کشوری نا امن خطاب کرد و در حرکتی سیاسی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا تمام بازی تیم های این کشور با ایران در زمینی بی طرف برگزار شود.

از همین رو بسیاری از کسانی که مسابقات جام ملت های آسیا را دنبال می کنند، به دنبال این هستند تا تیم ملی ایران در مرحله بعدی به مصاف عربستان برود تا ملی پوشان فوتسال ایران با پیروزی قاطعانه، پاسخ محکمی به کارشکنی های عربستان دهند.

اتفاقات گروه A نیز طوری پیش می رود که برگزاری بازی ایران و عربستان در مرحله یک چهارم نهایی، چندان دور از ذهن نخواهد بود. . تا اینجای کار عربستان با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد اما چنانچه در روز پایانی بازی های مرحله گروهی، لبنان به ازبکستان ببازد یا مساوی کند و عربستان هم مقابل قرقیزستان به برتری برسد، این تیم عربستان خواهد بود که به عنوان تیم دوم صعود می کند و در صورت صدرنشینی ایران در روز پایانی، ایران و عربستان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند می روند.

صدرنشین نشدن ایران بسیار بعید است. از طرفی هم ازبکستان با توجه به شرایط میزبانی، وضعیت خوبی برای پیروزی یا تساوی مقابل قرقیزستان دارد. اما پیروزی عربستان مقابل لبنان را به هیچ وجه نمی توان پیش بینی کرد چرا که این دو تیم تا اینجای تورنمنت عملکردی مشابه یکدیگر داشتند.

اخبار و حواشی جام ملت های آسیا را در کانال پایگاه خبری فوتسال دنبال کنید.

برای پیوستن به کانال پایگاه خبری فوتسال در تلگرام، اینجا کلیک کنید
https://telegram.me/Fut5al

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمیدبندری جمعه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

من فوتسال رو دنبال می کنم نتایج تیم ملی اصلا دوست ندارم فوتسال واردسیاست بشه…….بله چرا نگه میگه عربستان چون تعدادی خودسررفتن سفارت عربستان روبه آتیش کشیدن اگه ایران امنیت داشت که سفارت یک کشورروتودوشهر آتش نمی زدند…….درضمن لطفا این بحث هاروتوروخداواردفوتسال نکنی زنده باد ایران عربستان