کد خبر : 59757
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 9:36
دسته‌بندی نشده
-

جاوید: هدف فوتسالیست‌ها قهرمانی در آسیا است/ انسجام خوبی داریم

جاوید: هدف فوتسالیست‌ها قهرمانی در آسیا است/ انسجام خوبی داریم
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ملی فوتسال دارای انسجام بالایی است و تنها هدف ما قهرمانی در این دوره از مسابقات آسیایی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید عضو تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به بازی‌های گذشته این تیم در مقابل حریفان گفت: تاکنون بازی‌های خوبی را انجام داده‌ایم و تیم از انسجام بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به بازی مقابل تیم ملی چین و برد پر گل گفت: بازی خوبی بود و از این که در دومین بازی نیز توانستیم دروازه‌ را بسته نگه داریم، خوشحال هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران افزود: کادر فنی از ما خواسته بودند که در زمین غافلگیر نشویم و فکر می‌کنم توانستیم این مهم‌ را به سرانجام برسانیم.

جاوید با اشاره به بازی چند ماه گذشته تیم ملی ایران برابر چین و نتیجه مساوی ۳ بر ۳ آن بازی گفت: در آن بازی هم تیم ملی خوب بازی کرد اما اغلب بازیکنان اصلی تیم ملی حضور نداشتند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: بسیاری از موقعیت‌ها گل نشد و ما می‌توانستیم با نتیجه ۱۰ به صفر این بازی را ببریم.

وی ادامه داد: برد ۷ بر صفر تیم ملی در برابر چین نشان داد که ما هنوز یکی از قدرت‌های بزرگ آسیا هستیم و تیم چین با ما فاصله زیادی دارد.

جاوید در ادامه با اشاره به باخت تیم عراق در مقابل اردن گفت: بازی آخر در این مرحله برای ما سرنوشت ساز خواهد بود و باید برای سرگروهی مبارزه کنیم هر چند که تیم ملی عراق برای ما چندان حریف جدی نیست.

 وی خاطرنشان کرد: هدف تیم ملی ایران قهرمانی در این دوره بازیهای آسیایی است و ما هر بازی نسبت به بازیهای گذشته هماهنگ تر و دستورات سرمربی را بهتر در زمین پیاده می‌کنیم.

جاوید در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد برد تیم‌های ژاپن و تایلند در مقابل حریفانشان با حداقل گل زنی گفت: بازیهای اول در مقابل حریفان با توجه به عدم آشنایی به زمین و جو مسابقات سخت است اما تیم‌ها با گذشت زمان در وضعیت بهتری قرار می‌گیرند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.