کد خبر : 59792
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 13:28
دسته‌بندی نشده
-

محمدی:کاری به تشریفاتی بودن بازی با عراق نداریم/فریب نتایج رقبا را نخواهیم خورد

محمدی:کاری به تشریفاتی بودن بازی با عراق نداریم/فریب نتایج رقبا را نخواهیم خورد
دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: با تجربه‌ای که از دوره‌های قبل جام ملت‌های آسیا داریم فریب نتایج و پیروزی‌های میلیمتری رقبای اصلی‌مان همچون ژاپن و تایلند را نخواهیم خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: تجربه سال‌های گذشته تیم ما را آبدیده تر کرده و اینکه تایلند و ژاپن با اختلاف کم به پیروزی می‌رسند چیزی نیست که باعث دست کم گرفتن آنها از سوی بازیکنان ما شود. انشاالله در مراحل بعد محکم‌تر از قبل و با قدرت برابر آنها به میدان خواهیم رفت.
وی از شروع ایران در جام ملت‌های آسیا به نیکی یاد کرده و گفت: خدا را شکر که شروع خوبی داشتیم و تیم یک دل و یک دستی داریم که پله به پله جلو می‌رود تا به هدف‌مان برسیم و تا به آن هدف که همان قهرمانی آسیا است دست پیدا نکنیم کار بزرگی انجام نداده‌ایم.
دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال ایران در خصوص بسته ماندن دروازه ایران در دو بازی اول متذکر شد: دو بازی اول، بازی سنگینی برای دروازه نبود چراکه نفرات جلو با فشار به حرف کمترین فرصت را در اختیار آنها می‌گذاشتند البته که از نگاهی دیگر شاید این بازی‌ها برای گلرها سخت‌تر باشد چراکه در شرایط رد و بدل شدن توپ نیستید که این کار را در ضد حملات ناگهانی سخت می‌کند.
محمدی خاطرنشان کرد: تمام فکرمان را برای حراست از دروازه تیم‌ملی گذاشته‌ایم تا به قهرمانی برسیم و امیدوارم با دعای خیر مردم با قهرمانی به کشورمان بازگردیم.
وی در خاتمه به بازی با عراق اشاره کرده و یادآور شد: عراق یک تیم فیزیکی و دونده است که ما باز هم مثل بازی‌های قبل با همان تمرکز و فکر جلو می‌رویم. مهم نیست که این دیدار یک دیدار تشریفاتی است چون ما ایران هستیم و همیشه باید در حد و اندازه‌های تیم‌ملی ایران باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

ماشالله سپهر دست طلایی کوه غیرت

نام ... شنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

زننده باد سپهر دست طلایی صخره آسیاااا