کد خبر : 59809
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 - 17:49
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز، طاهری و حسن زاده بازماندگان آخرین قهرمانی

کشاورز، طاهری و حسن زاده بازماندگان آخرین قهرمانی
بازی های تیم ملی در رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا در حالی به پایان مراحل گروهی خود نزدیک می شود که تیم ملی در حسرت قهرمانی 6 ساله به سر می برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازی های تیم ملی در رقابتهای فوتسال قهرمانی آسیا در حالی به پایان مراحل گروهی خود نزدیک می شود که تیم ملی در حسرت قهرمانی ۶ ساله به سر می برد. این در شرایطی است که از آخرین تیم ایران که در آسیا به قهرمانی رسیده است ، نسل فوتسال ملی ایران تغییر کرده و در این سه دوره اخیر با نوعی پوست اندازی مواجه بودیم.
بررسی لیست بازیکنان حاضر در تیم ملی فعلی نشان می دهد فقط سه نفر در قامت بازیکن به قهرمانی ۲۰۱۰ رسیده و همچنان در تیم ملی بازی می کنند:محمد کشاورز ، علی اصغر حسن زاده و محمد طاهری .
البته محمد هاشم زاده در آخرین سال قهرمانی به عنوان کاپیتان در تیم بوده که الان در کادر فنی نقش آفرینی می کند و علی صانعی نیز به عنوان کمک حسین شمس در تیم ۲۰۱۰ حضور داشته که در حال حاضر به عنوان سرپرست و مدیر فنی حضور دارد.
و این یعنی اینکه قهرمانی تیم ملی در رقابتهای ۲۰۱۶ آسیا اولین قهرمانی برای بیش از ده تن از بازیکنان تیم ملی محسوب خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.