کد خبر : 60110
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 بهمن 1394 - 17:01
-

خوراکچی :بازیکنان برایشان اهمیتی ندارد چه کسی گل بزند/این تیم سومین دوره طلایی تیم ملی است

خوراکچی :بازیکنان برایشان اهمیتی ندارد چه کسی گل بزند/این تیم سومین دوره طلایی تیم ملی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی کارشناس و مربی فوتسال در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: ایران سه بازی مقتدرانه پشت سر گذاشت و همین توقع نیز وجود داشت، در واقع ایران با نوع و سبک بازی اش اقتدارش را نشان داد. وی با بیان اینکه فوتسال ایران ۳ دوره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی کارشناس و مربی فوتسال در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: ایران سه بازی مقتدرانه پشت سر گذاشت و همین توقع نیز وجود داشت، در واقع ایران با نوع و سبک بازی اش اقتدارش را نشان داد.

وی با بیان اینکه فوتسال ایران ۳ دوره طلایی را تا به حال داشته است، ادامه داد: این دوره بهترین دوره فوتسالی است که پشت سر گذاشتیم، سال ۹۲ اولین سال طلایی ایران بود، دومین سال طلایی به سال ۲۰۰۸ بر می گردد و این دوره سومین دوره ای است که ایران یکی از بهترین ها بوده است.

خوراکچی با بیان اینکه کادرفنی هنوز ترکیب اصلی اش را رو نکرده است، ادامه داد: چیدمان تیم ملی شناور بوده است و بازیکنان توانستند عیار خودشان را به رخ کادرفنی بکشانند و اگر در این سه بازی هر مدل بازیکن تعویض می کردیم باز هم به پیروزی می رسیدیم.

وی با بیان اینکه ایران استراتژی خوبی در این بازی ها داشته و ترکیب اصلی اش را برای بازی نیمه نهایی و فینال گذاشته است، اضافه کرد: یک نکته مثبتی که وجود دارد همدلی است که در تیم ملی موج می زند، در این دوره هیچ کدام از بازیکنان به دنبال آقای گلی نیستند و هیچ بازیکنی برای خودش بازی نکرده و همه فداکارانه درون زمین بازی می کنند و اصلا برایشان اهمیتی ندارد چه بازیکنی گل بزند.

خوراکچی با اشاره به ۲ گلی که ایران از عراق دریافت کرد، ادامه داد: دریافت ۲ گل هیچ چیزی از ارزش های سپهر محمدی کم نمی کند و بی دلیل نیست که این بازیکن بهترین گلر سال ۹۴ لیگ لقب گرفته است.

این مربی فوتبال با اشاره به بازی های پیش روی تیم ملی نیز، افزود: بازی های آینده به دلیل اینکه حذفی است حساسیت خاصی دارد البته رقیب ما رقیبی نیست که دردسرساز شود البته نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

خوراکچی با بیان اینکه اگر در شروع بازی به گل برسیم مانند سه بازی قبلی به گل های بعدی نیز خواهیم رسید، ادامه داد: قرقیزستان چیزی برای از دست دادن ندارد و توقعی هم از این تیم نمی رود به همین دلیل استرس شان نسبت به تیم ایران کمتر است.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.