کد خبر : 60235
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 10:36
دسته‌بندی نشده
-

بهادری:بازی با قرقیزستان نیاز به تمرکز بالا دارد/نباید در این بازی اخطار بگیریم

بهادری:بازی با قرقیزستان نیاز به تمرکز بالا دارد/نباید در این بازی اخطار بگیریم
بازیکن تیم ملی گفت: هدف اول تیم، قهرمانی در آسیا و هدف نهایی بازیکنان نیز قرار گرفتن فوتسال ایران در جمع 4 تیم برتر دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری بازیکن تیم ملی گفت: هدف بازیکنان در این دوره از مسابقات، قهرمانی آسیا و در هدف بزرگتر قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر دنیاست.

بهادری افزود: صعود مقتدرانه از گروه و راهیابی به دور یک چهارم نهایی مسابقات حاصل تلاش اعضای کادر فنی، بازیکنان و دعای خیر مردم بود و تا قهرمانی امیدواریم این راه ادامه داشته باشد.

این بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: بازی با قرقیزستان نیاز به تمرکز بالا خواهد داشت و امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی، به نیمه نهایی صعود کنیم.

وی گفت: گرچه هر هشت تیم راه یافته به دور یک چهارم نهایی مسابقات از تیم‌های خوب این دور از مسابقات هستند، اما ازبکستان در دیدار با عراق با توجه به شرایط میزبانی، شانس بالایی برای صعود دارد.

بهادری در مورد شرایط بازی نیمه نهایی گفت: نباید از هم اکنون به فکر این بازی باشیم، نیمه نهایی شرایط خاص خود را دارد و بایستی برای بازی امروز تمرکز خودمان را حفظ و سعی کنیم اخطاری دریافت نکنیم.

عضو تیم ملی فوتسال گفت: در کنار ایران و ازبکستان، ژاپن و تایلند نیز شانس قهرمانی را در این مسابقات دارند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.