کد خبر : 60573
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 17:02
-

ترابیان:ازبکستان به حملات تک نفره دلخوش است/ فوتسال ژاپن به خواب بلندمدت فرو خواهد رفت

ترابیان:ازبکستان به حملات تک نفره دلخوش است/ فوتسال ژاپن به خواب بلندمدت فرو خواهد رفت
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه تیم ایران نباید ازبکستان را دست کم بگیرد، گفت: به نظرم با اتفاقی که برای ژاپن افتاد، فوتسال این کشور در خواب بلندمدت فرو خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره ارزیابی اش از مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا و ناکامی تیم ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی، گفت: این مسابقات در شرایط قابل قبولی به میزبانی ازبکستان به انتهای خود نزدیک می‌شود و از عجایب آن، شکست‌های باورنکردنی ژاپن مقابل ویتنام و قرقیزستان بود.

وی افزود: به نظر من آنچه که ژاپن مغرور و خود شیفته را در مقابل ویتنام وادار به شکست کرد از یک سو غرور ژاپنی‌ها و از سوی دیگر باورهای تزریق شده در بازیکنان تیم ویتنام توسط “برونو” سرمربی اسپانیایی این تیم بود که حتی لحظه ای خود را نباختند و با تقویت روحیه که سرعت بازیکنان این تیم هم چاشنی آن شده بود، توانستند ژاپنی‌ها را وادار به اشتباهات زیادی کنند.

رئیس کمیته فنی فوتسال یادآور شد: ژاپنی‌ها آنقدر شکننده شده بودند که در مقابل قرقیزستان هم از همان ابتدا اشتباهات خود را تکرار کردند و در عین ناباوری ۶ گل خوردند. علاوه بر روحیه پایین ژاپنی‌ها، نداشتن خلاقیت‌های فردی یکی از عواملی بود که باعث باخت آنها شد.

ترابیان ادامه داد: به نظر می‌رسد با این نتایج، ژاپن حداقل تا دو سه سال آینده نمی‌تواند کمر راست کند و با خداحافظی میگوئل سرمربی ژاپن، این تیم فعلا در یک خواب بلند مدت فروخواهد رفت.

وی درباره تیم ایران و نتایج درخشان شاگردان محمد ناظم الشریعه گفت: تیم ایران بدون تکیه بر ستاره خاص و با یک تیم یک دست، با اقتداری بی نظیر ظاهر شده است. ازبکستان این باور را دارد که ایران یک سر و گردن از این تیم بالاتر است و حتی مردم کوچه و بازار ازبک نیز این باور را پذیرفته اند ولی هیچ تیمی را نباید کوچک پنداشت و بازیکنان باید با تمرکز بسیار خوبی برابر این تیم به میدان بروند.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: ازبک‌ها از نظر تاکتیک‌های تیمی به هیچ وجه قابل مقایسه با ایران نیستند و تنها به بعضی از حملات تک نفره توسط بعضی از نفرات خود مثل بازیکنان شماره ۷، ۱۳ و ۱۱ دلخوش کرده اند.

ترابیان در پایان گفت: بازیکن شماره ۷ ازبکستان در حرکت‌های عرضی خوب عمل می‌کند و احتمالا مربی این تیم در بازی با ایران حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده است. قطعا مربی ازبکستان با یک بازی درگیرانه سعی در برهم زدن نظم تیم ایران خواهد داشت ولی امیدوارم که بازیکنان با خونسردی و اقتدار همیشگی خود حفظ کرده و تماشاگران ازبک را وادار به تحسین بازی زیبای خود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهسا یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

کاملا مخالفم ژاپنی ها به سخت کوشی معروفند مطمئن باشید با این حرفها اگر به خواب بریم دو سال بعد با توپ پر ژاپن خواهد آمد چیزی که به عنوان یک ایرانی باید از کشور مترقی ژاپن یاد بگیریم سخت کوشی و ناامید نشدن و تلاش تا لحظه آخره

بی نام یکشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

اقای ترابیان عزیز به حال این لیگ یه فکری بکنید اخه کجای دنیا لیگ بعد از ۹ ماه برگزار میکنن به فوتسال ایران میخندن این منصوری و نجاریان کجای فوتسال هستند از این تصمیم ها میگیرن