کد خبر : 60487
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 9:49
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:فکر نمی کردیم ویتنام را دورقمی کنیم/بازی با ازبکستان بسیار سخت است/می خواستیم کشاورز در شرایط بازی قرار بگیرد

ناظم الشریعه:فکر نمی کردیم ویتنام را دورقمی کنیم/بازی با ازبکستان بسیار سخت است/می خواستیم کشاورز در شرایط بازی قرار بگیرد
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: فقط قهرمانی می‌خواهیم و تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید در همه بازی‌ها پیروز شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل ویتنام در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: فکر نمی‌کردیم ویتنام را دو رقمی کنیم. این تیم توانسته بود ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی را حذف کند. خدا را شکر در نهایت پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بازی خیلی سختی برای ما بود. حالا هم که باید در دیدار فینال به مصاف ازبکستان برویم. بازی مقابل این تیم که میزبان مسابقات است و از حمایت تماشاگران خودی بهره می‌برد، بسیار سخت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تصریح کرد: ما فقط قهرمانی می‌خواهیم و تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید در همه بازی‌ها پیروز شود.

وی با اشاره به حضور محمد کشاورز، کاپیتان تیم ملی که پیش از این مصدوم شده بود، در دیدار مقابل ویتنام گفت: کشاورز با تلاش کادر فنی به این بازی رسید. ما هم وقتی دیدیم که با اختلاف زیادی از حریف پیش هستیم، او را بازی دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

ناطم‌الشریعه در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام می‌دهیم. از حالا تمام تمرکز ما روی بازی با ازبکستان و کسب عنوان قهرمانی آسیا است.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.