کد خبر : 60821
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اسفند 1394 - 23:08
-

پیام تبریک باشگاه گیتی پسند در پی قهرمانی تیم ملی ایران

پیام تبریک باشگاه گیتی پسند در پی قهرمانی تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا، باشگاه گیتی پسند با صدور پیامی کسب این عنوان را تبریک گفت. در این پیام آمده است: اینک که پادشاه فوتسال آسیا برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی آسیا را با اقتدار کسب کرد، باشگاه گیتی پسند بر خود واجب دانست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا، باشگاه گیتی پسند با صدور پیامی کسب این عنوان را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

اینک که پادشاه فوتسال آسیا برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی آسیا را با اقتدار کسب کرد، باشگاه گیتی پسند بر خود واجب دانست مراتب تشکر و قدرشناسی را به بازیکنان، مربیان، مدیران و عوامل اجرایی تیم ملی فوتسال ایران اعلام کند و قهرمانی غرور افرین این دلیر مردان را تبریک گوید.

بدون شک این باشگاه به بازیکنان نامدار خود از جمله سپهر محمدی، مهدی جاوید، مهران عالیقدر که در عضویت این باشگاه هستند و عضو تیم ملی، همچنین علی صانعی، محمد هاشم زاده، محمد ناظم الشریعه، محمد کشاورز، افشین کاظمی، محمد طاهری، علیرضا صمیمی، حسین طیبی که روزگاری در خدمت گیتی پسند بودند و احمد اسماعیل پور و سعید افشار که تا روزهای آخر برای تیم ملی زحمت کشیدند می بالد و برای دیگر ملی پوشان هم آرزوی توفیق روزافزون از خداوند منان مسئلت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۳۸

عزیزان گیتی پسند بازهم سوتی!
لطفا به اسامی تیم ملی و اسامی مندرج در پیام خود بار دیگر خوب نگاه کنید تا متوجه شوید

نام ... دوشنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

عزیز جان اگه منظور شما افشین کاظمیه که بنده خدا تا روزهای آخر تو اردو تیم ملی بوده ، گیتی پسند قدرشناس زحمات همه اونسات