کد خبر : 60896
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 11:39
دسته‌بندی نشده
-

فینالیست های جام سفیر مشخص شدند

فینالیست های جام سفیر مشخص شدند
مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام سفیر2، در سالن دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس پیگیری و فینالیست‌های این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام سفیر۲، در سالن دانشگاه تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس پیگیری و فینالیست‌های این مسابقات مشخص شدند. در بازی اول، دو تیم بانک اقتصاد نوین و فرادیس البرز به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی ۳بر ۳ رضایت دادند و در ضربات پنالتی، فرادیس البرز توانست بانک اقتصادنوین را به بازی رد‌ه‌بندی بفرستد. در بازی دوم، دو تیم خبرورزشی و آذرخش آینده با یکدیگر دیدار کردند که این مسابقه جذاب و دیدنی در لحظات پایانی با نتیجه ۳بر یک به سود تیم خوب و بااخلاق آذرخش آینده دنبال می‌شد اما خبرورزشی که از مهره‌های باتجربه و قدیمی فوتسال ایران و نفراتی همچون علیرضا مهماندوست، جلال جباری و رضا نادری بهره می‌برد توانست کار را به تساوی بکشاند تا مثل بازی قبلی، تکلیف فینالیست دیگر را باز هم ضربات پنالتی مشخص کند. علیرضا مهماندوست، رضا ناردی، جلال جباری و حمید آیت‌اله‌‌زاده پنالتی‌هایشان را تبدیل به گل کردند و اسماعیل گلدوست، با مهار دو پنالتی، سند فینالیست شدن تیمش را امضا کرد.
گفتنی است دومین دوره مسابقات فوتسال جام سفیر به همت شرکت سفیر آبی آرام و به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود و کمیته برگزاری مسابقات بر عهده فرامرز شمس‌، کامبیز مهاجر و بهبود عباسی از پیشکسوتان عرصه ورزش است. خبرورزشی توانسته بود در اولین دوره این مسابقات به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.
روزنامه خبرورزشی با محمد هاشم‌زاده، علیرضا مهماندوست، جلال جباری، رضا نادری، اسماعیل گلدوست، فرخ حسابی، علیرضا جوادی، محمد اکبری، مرتضی میرعماد، علیرضا خوانساری به عنوان بازیکن و آرش محمدی(مربی) و حامد اردهالی(سرپرست) در این مسابقات حضور دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.