کد خبر : 61124
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 9:44
-

هاشمی:قهرمانی فوتسال مردم را خوشحال کرد/به خاطر کسالت به استقبال تیم ملی فوتسال نرفتم/ افتخاری چیزی در مورد پاداش فوتسالیست‌ها نگفت!

هاشمی:قهرمانی فوتسال مردم را خوشحال کرد/به خاطر کسالت به استقبال تیم ملی فوتسال نرفتم/ افتخاری چیزی در مورد پاداش فوتسالیست‌ها نگفت!
معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان می گوید به دلیل کسالت نتوانسته به استقبال فوتسالی ها برود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مناف هاشمی معاون امور مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که آیا پاداشی برای قهرمانی کشتی و فوتسال در نظر گرفته‌اید یا خیر، گفت: من این دو قهرمانی را به جامعه کشتی و فوتسال تبریک می‌گویم، امروز هم شخصا به خادم و افتخاری این موضوع را اعلام کردم. فوتسال ما بعد از چند سال دوباره قهرمان آسیا شد و مردم خوشحال شدند.

هاشمی در مورد اینکه برخی بازیکنان از پاداش تعلق‌گرفته به آنان، ناراضی بودند، گفت: ما روی این موضوع هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. اگر بتوانیم کمک بیش‌تری می‌کنیم. امروز هم که با افتخاری جلسه داشتم او در این باره صحبتی نکرد.
وی در مورد اینکه ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از عدم حضور مسئولان وزارت ورزش در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: من خودم را از این موضوع تبرئه می‌کنم چون در پایان سال درگیر مسائل مالی هستم و یک مقدار هم کسالت دارم. دوست داشتم در مراسم استقبال باشم و امیدوارم بتوانیم برای آنها جبران کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گرگی پنجشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۱۳

کی می خواداین بهونه ها تموم بشه