کد خبر : 61506
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 - 22:40
-

صعود خیرات و تیومن به فینال

صعود خیرات و تیومن به فینال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال تیومن و خیرات به فینال کنستانتین ارمنکو کاپ ۲۰۱۶ صعود کردند. در سومین دوره مسابقات کنستانتین ارمنکو دو تیم تیومن و خیرات آلماتی توانستند با پیروزی مقابل تولپار آستانه و سینارا به فینال مسابقات راه پیدا کنند. در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی تیومن روسیه موفق شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال تیومن و خیرات به فینال کنستانتین ارمنکو کاپ ۲۰۱۶ صعود کردند. در سومین دوره مسابقات کنستانتین ارمنکو دو تیم تیومن و خیرات آلماتی توانستند با پیروزی مقابل تولپار آستانه و سینارا به فینال مسابقات راه پیدا کنند.

در نخستین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی تیومن روسیه موفق شد تولپار آستانه قزاقستان را ۵ بر ۳ مغلوب کند. در این دیدار آرتوم آنتوشکین (۲ گل)، ایوان لوپکوف (۲ گل) و اندری باتیرف گل‌زنان تیومن بودند. گل‌های تولپار نیز توسط بولونیا، ایلیا مون و باویرجان کوکومبائف به ثمر رسید.

دومین دیدار نیمه‌نهایی نیز مابین خیرات آلماتی قزاقستان و سینارا روسیه برگزار شد که در پایان خیرات آلماتی موفق شد ۷ بر ۳ حریف روس خود را شکست دهد و به فینال مسابقات صعود کند. ایگو (۴ گل)، سریک جامانکلوف، اورتون و میخائیل پرشین گل‌زنان خیرات در این بازی بودند. گل‌های سینارا نیز توسط دنیس آشیروف، سرگئی زاگوزوف و نیکیتا فخرودینوف به ثمر رسید.

بدین ترتیب فردا (۶ مارس / ۱۶ اسفند) دو تیم خیرات آلماتی و تیومن برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم می‌روند. همچنین تیم‌های سینارا و تولپار آستانه در رده‌بندی مسابقات با هم دیدار می‌کنند. تیم‌های سوم دو گروه، نوریلسک نیکل و نیکارس نیز برای کسب مقام پنجم با هم رقابت می‌کنند.

نتیجه دیدارهای نیمه‌نهایی (۵ مارس / ۱۵ اسفند):

* تولپار آستانه ۳ – تیومن ۵

* خیرات آلماتی ۷ – سینارا ۳

برنامه دیدارهای نهایی (۶ مارس / ۱۶ اسفند):

* نیکارس ریگا – نوریلسک نیکل (کسب مقام پنجم)

* تولپار آستانه – سینارا (رده‌بندی)

* تیومن – خیرات آلماتی (فینال)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.