کد خبر : 61872
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 23:50
-

چه کسانی کاندیداتوری محمد کشاورز را به تیم‌ملی تغییر دادند؟

چه کسانی کاندیداتوری محمد کشاورز را به تیم‌ملی تغییر دادند؟
تغییر عجیب کاندیداتوری کاپیتان کشاورز به تیم‌ملی فوتسال ایران باعث گمانه‌زنی هایی شده است که هرگز از آن بوی خوبی به مشام نمی‌رسد.   

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که به محمد کشاورز اعلام شده بود که شخصا کاندیدای برترین ورزشکار سال برنامه سه ستاره است، کاندیداتوری وی به شکل عجیبی تغییر یافت تا گمانه‌زنی هایی زیادی در این خصوص شکل گیرد!

در مهمترین گمانه‌زنی‌ها، شنیده‌ها حاکی از آن است که به محض اعلام کاندیداتوری کشاورز و رسانه‌ای شدن این خبر اتفاقاتی از درون خود فوتسالی‌های ملی شروع شده که در ادامه سریال رقابت برای بیشتر دیده شدن در پی موفقیت‌های اخیر تیم‌های مختلف ملی، کار را به لابی و کانال‌زنی نزدیکان با مسئولان این برنامه رسانده تا با سیاست‌گیری عجیب نسوختن سیخ و کباب مسئولان صدا و سیما، در نهایت به جمع‌بندی در انتخاب نام تیم‌ملی برای بلند نشدن سرو صدا و تنش و راضی نگه داشتن همه منتهی شده است تا در نهایت تعجب نام یک تیم به جای نام یک فرد در بخش بهترین ورزشکار گنجانده شود.

برخی نیز مدعی هستند که مسئولان صدا و سیما خود بازیکنان تیم‌ملی را به تنهایی شایسته حضور در این بخش ندانسته‌اند که این موضوع شاید به سادگی قابل رد کردن باشد چراکه در تماس اولیه مسئولان برنامه سه ستاره اولیه با کشاورز، به وی اعلام شده است که خود او نامزد این بخش شده و تغییر در این انتخاب در دقایقی قبل از شروع برنامه به استحضار کشاورز می‌رسد که احتمالا بی‌ربط با زود رسانه‌ای شدن نام این کاپیتان با اخلاق تیم‌ملی نبوده است.

امید می‌رود که همه و همه این گمانه‌زنی‌ها فقط در حد گمانه‌زنی بوده و تنها به دلیل یک اتفاق و تصمیم خودمختارانه صدا و سیما باشد؛ انشاالله.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

حتما بازیکنان تیم ملی بهتر شخصیت ایشان را میشناسند که چه قدر خوب از آب گل الود ماهی میگیره خواسته اند اینطوری جلوی الکی گنده شدن بیشتر بعضی را بگیرند!
تاثیر این دیده شدنها دقیقا در رقم قراردادها دیده میشه وگرنه توی بازی که زحمتها را خیلیهای دیگه می کشند!