کد خبر : 61899
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 - 13:47
-

ظلی پور در واکنش به ادعای کشاورز: از ابتدا تیم ملی کاندیدا بود/ بخشی از حرف محمد را قبول دارم!

ظلی پور در واکنش به ادعای کشاورز: از ابتدا تیم ملی کاندیدا بود/ بخشی از حرف محمد را قبول دارم!
مجری برنامه سه ستاره شبکه سوم سیما ادعای کشاورز در مورد دستکاری در نامزدهای ورزشکار سال را تکذیب کرد.

آرش ظلی پور مجری برنامه سه ستاره در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در مورد اعتراض محمد کشاورز به قرار گرفتن نام تیم ملی در کنار نفرات در نظر سنجی شبکه سه و حذف نام او توضیح داد: ابتدا درباره نحوه انتخاب کاندیداها با این که چندین بار در برنامه توضیح داده ام، باید بگویم ما تمام نفرات را با وزارت ورزش و آقای مازیار ناظمی هماهنگ کرده ایم.آن ها فهرست اولیه ای را شامل ۱۵ ورزشکار آقا به ما دادند که نام تیم ملی فوتسال در آن لیست بود. ما سپس این لیست را به ۳۳ نفر از کارشناسان دادیم تا فهرست نهایی نامزدها را انتخاب کنند. در این فهرست ۳۳ نفره نفراتی مثل دکتر سجادی و خانم شهریان از وزارت ورزش نیز حضور داشتند و آن ها ۶ نفر نهایی را به ما اعلام کردند که نام تیم ملی فوتسال نیز در بین آن ها بود.

وی افزود: فهرست ۶ نامزد نهایی این بخش، یک ماه پیش مشخص شده بود و این طور نبود که ما بخواهیم تیم ملی را جایگزین محمد کشاورز کنیم. اما اینکه چرا تیم ملی فوتسال انتخاب شده، مشخص است، چون تیم ملی فوتسال امسال واقعا تیم یکدستی به معنای واقعی کلمه بود. تمام بازیکنان شاخص و ستاره در یک سطح بودند و به همین دلیل گفتیم تنها یک نفر را انتخاب نکنیم و کاپیتان تیم را به نمایندگی از سایر اعضای تیم دعوت کردیم.

مجری برنامه سه ستاره در پاسخ به این پرسش که چرا در تماس مسئولان برنامه با کشاورز عنوان شده او کاندیدای برترین ورزشکار سال است، مطرح کرد: هم من و هم احسان علیخانی محمد را خیلی دوست داریم. واقعا نمی دانم و تعجب می کنم چرا محمد این موضوع را عنوان کرده است. نمی دانم شاید کسی که از جانب برنامه با او تماس گرفته، اشتباه کرده یا اینکه خود محمد اشتباه متوجه شده است. اما خیالتان راحت باشد که از ابتدا قرار بود کشاورز به عنوان نماینده تیم دعوت شود و کسانی هم که با او تماس گرفته اند قطعا در جریان این موضوع بوده اند.

ظلی پور در مورد اینکه کشاورز گفته است انتخاب تیم در بخش بازیکن ها شان تیم ملی را پایین می آورد، به fut5al گفت: حرفش را قبول دارم! اگر بخش دیگری با عنوان برترین تیم ها بود، در آن بخش باید تیم ملی فوتسال را کاندیدا اعلام می کردیم اما باید بگویم آیتم ورزشکار سال، بخش جنبی جشنواره ماست. ما با قرار دادن این بخش می خواستیم بگوییم ورزش بخشی از شبکه سه است که مردم آن را دوست دارند و پیگیری می کنند. شاید اگر در بخش اصلی نظرسنجی ما قرار داشت، به شکل تخصصی تر به آن می پرداختیم.

مجری صدا و سیما در پایان اظهار کرد: امسال فوتبال ایران اصلا سال خوبی نداشت و ما هیچ گزینه ای در بین نامزدها نداشتیم. بنابراین خیلی از فوتبالی ها به فوتسال رای داده اند و الان می بینیم تیم ملی فوتسال در رتبه دوم قرار دارد و من شک ندارم اگر تمام طرفداران فوتسال رای دهند، اول خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.