کد خبر : 62327
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1395 - 23:48
-

گروه‌بندی و زمان آغاز لیگ برتر امیدهای کشور مشخص شد

گروه‌بندی و زمان آغاز لیگ برتر امیدهای کشور مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدمت برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور امسال ۱۰ ساله می‌شود و استعدادهای آینده‌دار فوتسال ایران و پشتوانه‌های پرافتخارترین تیم فوتسال قاره کهن در فصل ۱۳۹۵ لیگ برتر فوتسال امید کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. آغاز تلاش تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدمت برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال امید باشگاه‌های کشور امسال ۱۰ ساله می‌شود و استعدادهای آینده‌دار فوتسال ایران و پشتوانه‌های پرافتخارترین تیم فوتسال قاره کهن در فصل ۱۳۹۵ لیگ برتر فوتسال امید کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

آغاز تلاش تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی فصل جدید لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور از روز بیست و یکم فروردین ماه خواهد بود.این رقابت‌ها امسال نیز با شرکت ۱۴ تیم به انجام می‌رسد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه مرحله مقدماتی رقابت خود را آغاز می‌کنند.

بازی‌های مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت به انجام می‌رسد اما تیم‌ها در دو شهر و به صورت مجتمع با یکدیگر رقابت می‌کنند تا در پایان از هر گروه دو یا سه تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرده و برای کسب عنوان قهرمانی این فصل تلاش کنند.

فصل ۱۳۹۵ لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور در هر دو گروه مقدماتی همزمان از بیست و یکم فروردین ماه آغاز می‌شود و میزبان دور رفت این مسابقات در گروه دوم تیم شهروند ساری است و بازی‌های این مرحله در گروه نخست به میزبانی شهرداری رشت به انجام می‌رسد.

برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای بازی‌های این فصل به شکلی صورت گرفته که دیدارهای دور برگشت از یازدهم اردیبهشت ماه برگزار شود و در گروه نخست مقداد مشهد و در گروه دوم تیم پرسپولیس خوزستان میزبانی رقبای دیگر را انجام می‌دهند و این رقابتها در ۱۷ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور تیم‌های مقداد مشهد، کشاورز قزوین، حفاری خوزستان، ستارگان‌طلایی زنجان، شهروند ساری، آینده‌گستر ایرانیان اصفهان و دبیری تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بازی‌های گروه دوم مقدماتی نیز با حضور تیم‌ فوتسال امید ماهان‌تندیس قم و رقابت این تیم با تیم‌های فوتسال پرسپولیس خوزستان، طاهای تنکابن، مقاومت قرچک، شهرداری رشت، فرش‌آراء مشهد و سازمان ورزش شهرداری اصفهان به انجام می‌رسد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.