کد خبر : 62919
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 18:03
-

دیدار دروازه بان تیم ملی فوتسال با آیت الله ناصری

دیدار دروازه بان تیم ملی فوتسال با آیت الله ناصری
دروازه بان اصفهانی تیم ملی فوتسال با مجهتد برجسته و استاد اخلاق اصفهان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان اصفهانی تیم ملی فوتسال با مجهتد برجسته و استاد اخلاق اصفهان دیدار کرد.

سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال و تیم گیتی پسند همراه با محمدرضا کریمی مربی گیتی پسند به دیدار آیت الله محمد ناصرى مجتهد، استاد اخلاق و از علماى بزرگ تشیع رفتند.
آیت الله ناصری در این دیدار گفت: موفقیت انسان در علم،صنعت ،ورزش و… مربوط به قدرت خداوند است و باید همیشه و در همه حال با او ارتباط داشته باشیم . ورزشکاران باید از همه نظر بخصوص اخلاق در جامعه الگو باشند و معنویت و خواندن نماز اول وقت و قرآن را در خود تقویت کنند.

این عالم برجسته اسلام در ادامه اذعان داشت: به ائمه متوسل شوید که همیشه یارو یاورتان خواهند بود. در کمک به مستمندان و مردم دارى از مرام حضرت على(ع) الگوبرداری کنید تا در کنار ورزش اخلاق مدار هم باشید.

آیت الله ناصری در پایان این نشست براى همه ى جوانان و ورزشکاران کشور و تیم ملى فوتسال در جام جهانى آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

آیت الله ناصری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۵۱

استاد مسلم اخلاق آیت اله ناصری
ضمن آرزوی سلامتی برای حضرت عالی ای کاش توصیه هایی هم در خصوص حق و ناحقی و رسیدن به جایگاهی که شایستگی آنرا نداشته ایم آن هم از راه غیر صحیح و دستیابی به منافع مالی و اینکه آدم اگر در کاری به افرادی که میدانیم چه نیتی دارند و چهگونه رفتار میکنند کمک کند آیا در عواقب آن هم سهیم است و اینکه هر فردی تا چه میزان میتواند از جایگاه و نفوذ اطرافیان خود استفاده یا سو استفاده کند … صحبت میفرمودید
شاید به لطف خدا نفس حق شما در بعضی تاثیرگذار میشد