کد خبر : 63076
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 13:47
-

بازگشت نایب قهرمان دانش‌آموزی جهان در میان استقبال پرشور مردم تبریز+ عکس‌ها

بازگشت نایب قهرمان دانش‌آموزی جهان در میان استقبال پرشور مردم تبریز+ عکس‌ها
تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان شرقی نماینده کشورمان در رقابت‌های جهانی دانش‌آموزی با کسب عنوان نایب قهرمانی با استقبالی باشکوه به ایران بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان شرقی که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات جهانی فوتسال دانش‌آموزان در کشور کرواسی شرکت کرده بود، با کسب مقام نایب قهرمانی جهان بامداد امروز به میهن بازگشت.

افتخارآفرینان دانش‌آموز کشورمان ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز (دوشنبه) در میان استقبال گسترده و پرشور مردم تبریز و خانواده ورزشکاران در کنار نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزش دانشآموزی، اداره کل آذربایجان شرقی، نمایندگان شهرداری و شورای شهر تبریز و … وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

در مراسم استقبال از نماینده دانش‌آموزی ایران مسئولان وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، اداره کل، مدیران نواحی تبریز و … با اهداء حلقه‌ها و دسته‌های گل لحظاتی به یادماندنی را برای تیم نایب قهرمان دانش آموزی جهان رقم زدند.

در این مراسم مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون، مربیان و بازیکنان تیم‌های پایه این باشگاه نیز با حضور کامل در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با اهداء دسته گل به بازیکنان و مربیان این تیم ، از کاروان ملی‌پوشان استقبال کردند. در مراسم استقبال از کاروان تیم فوتسال دانش‌آموزی کشورمان حامد اکبری معاون مالی اداری باشگاه مس و جمعی از مدیران اجرایی این باشگاه حضور داشتند.

گفتنی است فرشید ارمیان رئیس فدراسیون ورزش دانشآموزی در این مراسم با تقدیر از این افتخارآفرینی، پیام تبریک دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت را نیز به افتخارآفرینان فوتسال دانش آموزی آذربایجان شرقی ابلاغ کرد.

گوشه ای از عکس های این استقبال را در ذیل مشاهده می کنید؛

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.