کد خبر : 63074
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 13:20
دسته‌بندی نشده
-

با افضل به توافق رسیده‌ایم/ آغاز جذب بازیکنان از هفته آینده

با افضل به توافق رسیده‌ایم/ آغاز جذب بازیکنان از هفته آینده
حامد نجفی از توافق با افضل، سرمربی تیم برای تمدید قرارداد خبر داده و اعلام داشت این باشگاه از هفته آینده کار جذب بازیکنان مورد نیازش را برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان از توافق با علیرضا افضل سرمربی فصل گذشته این تیم برای تمدید قرارداد خبر داده و اظهار کرد: برای فصل آینده با مربی سال قبل خود توافق کردیم و به زودی کار جذب بازیکنان را آغاز می‌کنیم.

وی اضافه کرد: سرمربی تیم از حدود یک هفته بعد کار خود را آغاز می‌کند و بعد از این که لیست بازیکنان مدنظرش را ارائه داد، به مذاکره با بازیکنان و جذب آنها اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در پاسخ به این سؤال که آیا امکان برگزاری بازی‌های این تیم در ورزقان وجود خواهد داشت یا خیر، متذکر شد: عملا این امکان وجود ندارد چراکه ما برای برگزاری بازی‌ها در ورزقان، نیاز به سالن استاندارد و هتل مناسب داریم و این زیر ساخت‌ها در این شهر وجود ندارد.

نجفی افزود: طی صحبت‌هایی که با نماینده ورزقان در مجلس انجام شده است، تلاش خواهیم کرد تا مقدمات ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای انجام بازی‌ها در ورزقان را از طریق شرکت مس فراهم آوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه مس سونگون قصد تیمداری در رشته دیگری را دارد، گفت: فعلا برنامه‌ای برای اضافه شدن تیم جدید به باشگاه در سال ۹۵، مد نظرمان نیست.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: به تمامی مردم آذربایجان قول می‌دهیم تا تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی را که فصل گذشته با تفاضل گل کمتر از دست دادیم، در این فصل به دست آوریم و هدفی جز این نداریم.

منبع: آناج

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی جوادی دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

تکلیف تمدید قراد حسین طیبی به کجا انجامید