کد خبر : 63059
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 11:41
-

شمسایی: انتخاب امیر مایه مباهات و افتخار من است/ برنامه و بودجه موردنیاز را به باشگاه اعلام کرده‌ام

شمسایی: انتخاب امیر مایه مباهات و افتخار من است/ برنامه و بودجه موردنیاز را به باشگاه اعلام کرده‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات با بیان اینکه هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است، گفت: ما امسال جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان را در پیش داریم و متاسفانه سهل انگاری می‌کنیم. وحید شمسایی درباره انجام تمرینات شخصی و مذاکراتش با باشگاه تاسیسات برای تمدید قراردادش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات با بیان اینکه هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است، گفت: ما امسال جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان را در پیش داریم و متاسفانه سهل انگاری می‌کنیم.
وحید شمسایی درباره انجام تمرینات شخصی و مذاکراتش با باشگاه تاسیسات برای تمدید قراردادش با بیان مطلب فوق افزود: من یکی، دو روز پیش هم جلسه‌ای در باشگاه تاسیسات داشتم. عادت ندارم وقتی صحبتی می‌شود بخواهم آنرا پیگیری کنم. من برنامه‌ها و بودجه موردنیاز را به باشگاه اعلام کرده‌ام.

وی درباره حضور محمدرضا حیدریان در تمرینات و پیشنهادش به وی برای همکاری در تیم تاسیسات دریایی تاکید کرد: فعلا که سر نخواستن ما دعواست و جایی ما را نمی‌خواهد! من همیشه با حیدریان در ارتباطم و سال گذشته هم از وی خواستم که به ما کمک کند ولی فعلا که خودمان هم تیمی نداریم!

سرمربی فصل گذشته تیم تاسیسات درباره اینکه این تیم امسال باید در دو تورنمنت جام باشگاه‌های جهان و جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و برای همین باید زودتر کارش را شروع کند، گفت: متاسفانه همینطور است. در کشور ما وقتی تیمی یکی، دو سال افتخار آفرینی می‌کند یک دفعه دچار این مشکلات می‌شود. البته خوشبختانه در باشگاه تاسیسات همه چیز از نظر مدیریتی رو به جلو است ولی ما سهل انگاری می‌کنیم و امیدوارم که این موضوع به ضرر ما نشود.

شمسایی درباره انتخاب امیر شمسایی به عنوان یکی از کاندیدای انتخاب برترین مربی سال ۲۰۱۵ فوتسال دنیا، تصریح کرد: امیرخان بزرگ و برادر من است و فرقی نمی‌کند که او انتخاب شود یا من. در تیم تاسیسات یک مجموعه همدل کنار هم بودیم و انتخاب امیر هم مایه مباهات و افتخار من است. من در فوتسال هر چه دارم از برادرم دارم.

وی در خصوص احتمال انتخابش به عنوان یکی از کاندیدای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ از سوی سایت «فوتسال پلنت» گفت: برایم اصلا اهمیتی ندارد. برای من مهم این است که از تاسیسات و از ایران در لیست این سایت حضور داشته باشند.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات درباره ارزیابی‌اش از عملکرد علی کفاشیان در هشت سال فعالیش هم اظهار کرد: کفاشیان آدم دوست داشتنی‌است و عملکردش رضایت بخش بود. او کارهای زیادی برای فوتسال و فوتبال انجام داد. هرچند در زمان کفاشیان از لحاظ مالی یک مقدار افت کردیم ولی او هر کاری از دستش بر آمد، انجام داد و با تمام توان برای فوتبال و فوتسال کار کرد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.