کد خبر : 63147
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1395 - 18:38
دسته‌بندی نشده
-

تسویه ؛شرط انتقال امتیاز به یاسین پیشرو

تسویه ؛شرط انتقال امتیاز به یاسین پیشرو
رئیس هیئت فوتسال استان قم از شرایط انتقال امتیاز به باشگاه یاسین پیشرو گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: شنیده‌ام که یاسین پیشرو خواهان امتیاز تمام و کمال تیم فوتسال است اما این امتیاز متعلق به بخش دولتی است و واگذاری آن شرایط ویژه‌ای دارد، اموال دولت با سلسه مراتب خاصی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و باید مزایده برگزار شود.

کریم بهرامی افزود: قبل از همه این بحث ها مهمترین شرط واگذاری امتیاز به مجموعه یاسین نرفتن امتیاز به خارج از استان است، اگر مسئولان پذیرای این مهم باشند با کمال میل با واگذاری امتیاز موافقم.

وی در خصوص تعهدات انجام نشده مجموعه یاسین پیشرو افزود: تاکنون از سوی بازیکنان تیم یاسین پیشرو شکایت هایی را مبنی بر عقب افتادن تعهدات حامی مجموعه دریافت کردیم، البته هیچ یک از اعتراضات کتبی نبوده است اما ۵۰ درصد مبلغ قرارداد تمام بازیکنان پرداخت نشده است.

بهرامی در پایان متذکر شد : شرط اصولی تیمداری اجرای تعهدات است، پس یاسین پیشرو قبل از خرید امتیاز باید تمام قرار دادها را پرداخت کند، زیرا اداره ورزش به اطمینان قول مسئولان تیم را به یاسین سپرده و تمام اعضا در حال حاضر با تیم طرف هستند. حتی اگر یاسین پیشرو تیم داری کنند یا با نام دیگری در رقابت ها حاضر شود مجبور به پرداخت قرار دادها است در غیر این صورت واگذاری امتیاز صورت نخواهد گرفت.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.