یعنى اگه سپهرمحمدی بیاد تأسیسات ،وحید خیلی خوشحال میشه،و قهرمانیشون۱۰۰%میشه.چونکه همین سپهر بود که پارسال رفت و برگشت به تنهایی۶امتیاز ازشون گرفت
سپهر محمدی در تیررس تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از آنکه خبر رسید مصطفی نظری بر سر مسائل مالی با تاسیساتی ها به توافق نرسیده و احتمال جدایی او از این تیم زیاد است،شنیده می شود تاسیساتی ها مذاکراتی با دروازه بان اول تیم ملی داشته اند تا او را به عنوان جانشین نظری به استخدام خود در
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از آنکه خبر رسید مصطفی نظری بر سر مسائل مالی با تاسیساتی ها به توافق نرسیده و احتمال جدایی او از این تیم زیاد است،شنیده می شود تاسیساتی ها مذاکراتی با دروازه بان اول تیم ملی داشته اند تا او را به عنوان جانشین نظری به استخدام خود در آورند.سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش گیتی پسند که عنوان بهترین دروازه بان سال ۹۴ را هم از آن خود کرد پیشنهادات خوبی دارد که بدون تردید حضور در تاسیسات با توجه به سابقه قهرمانی آنها و بازی کردن در جام باشگاه های آسیا شاید او را وسوسه کند تا پیراهن مدافع عنوان قهرمانی را به تن کند.چنانچه تاسیسات طی روزهای آینده به طور قطع با نظری به توافق نرسد حضور سپهر محمدی که موافقت اولیه خود را برای پیوستن به این تیم اعلام کرده تا حدود زیادی قطعی است.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ایولاااااا
آقای بنیامین که یکی از خود گیتی پسندی ها و اصفهانی هستی لطفا اینقدر تابلو پیام نذار واسه مصاحبه مصطفی بد مینویسی واسه سپهر خوب عجب ادم تابلویی هستی اصفهانی. ????
همه خوب میدونن ک مصطفایی بهتتر از محمدی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴