کد خبر : 63537
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 17:08
-

جوانگرایی در فوتسال بانوان ایران

جوانگرایی در فوتسال بانوان ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: در مسابقات فوتسال چهارجانبه روسیه بیشتر به جوانان میدان می دهیم تا عملکرد آنها را ارزیابی کنیم. «آمنه محمودی» گفت: ۳۰ درصد ترکیب تیم ملی فوتسال ایران را جوانان تشکیل می دهند و در نظر داریم آنان را در مسابقات فوتسال چهارجانبه روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: در مسابقات فوتسال چهارجانبه روسیه بیشتر به جوانان میدان می دهیم تا عملکرد آنها را ارزیابی کنیم.

«آمنه محمودی» گفت: ۳۰ درصد ترکیب تیم ملی فوتسال ایران را جوانان تشکیل می دهند و در نظر داریم آنان را در مسابقات فوتسال چهارجانبه روسیه ارزیابی کنیم.
مسابقات فوتسال چهارجانبه زنان با حضور تیم های ایران، روسیه، لهستان و اسپانیا از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در روسیه برگزار می شود.
وی گفت:‌ در اردوهای تیم فوتسال بانوان ایران جمعی از جوانان فوتسال ایران در کنار بازیکنان باتجربه حضور دارند و روند آماده سازی تیم با نشاط و انگیزه بالا درحال پیگیری است.
محمودی گفت: با توجه به اینکه بازیکنان درگیر رقابت های لیگ برتر هستند، فشار زیادی روی آنان است و به همین دلیل در اردوها روی تاکتیک های ضربات ایستگاهی، کرنر، حفظ توپ و هماهنگی تیمی کار می شود.
مربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: دور جدید تمرینات تیم ملی از چهار اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود و اردوی پایانی نیز از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.