کد خبر : 63519
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 10:44
دسته‌بندی نشده
-

حلاجی:با شمسایی قرارداد امضا کرده ایم/اجازه نمی دهیم نظری جدا شود/می خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم

حلاجی:با شمسایی قرارداد امضا کرده ایم/اجازه نمی دهیم نظری جدا شود/می خواهیم برای قهرمانی تلاش کنیم
مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی از تمدید قرارداد وحید شمسایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه تأسیسات در مورد تمدید قرارداد با وحید شمسایی گفت: ما با شمسایی قرارداد امضا کردیم و حالا منتظر کادر فنی هستیم که این موضوع هم تا پایان هفته مشخص خواهد شد. صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم و امیدواریم که هر چه زودتر به نتیجه نهایی برسیم.

وی در مورد تمدید قرارداد با بازیکنان تیم تأکید کرد: ما ۸۰-۷۰ درصد بازیکنان را نگه خواهیم داشت. خوشبین هستیم که بتوانیم با آنها تمدید کنیم تا برای فصل آینده هم برای قهرمانی تلاش کنیم.

حلاجی در مورد اینکه مصطفی نظری در تیم می‌ماند یا خیر، گفت: ما صحبت‌هایی کرده‌ایم و او را نگه خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم از تیم جدا شود. نظری از دروازه بانان خوب دنیاست و ما هم به او نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه تأسیسات در مورد اینکه آیا تیم تأسیسات بار دیگر برای قهرمانی بسته خواهد شد، گفت: نمی‌توانیم هم‌اکنون در مورد این مسئله صحبت کنیم اما تلاش ما برای به دست آوردن قهرمانی و تکرار  نتایج سال گذشته است. با توجه به افزایش قیمت‌هایی که داشته‌ایم کمی در بودجه ما رشد وجود داشته است. به هر حال امیدوارم که بتوانیم فصل جدید هم موفق ظاهر بشویم و نتایج سال گذشته را تکرار کنیم.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.