کد خبر : 63682
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 17:38
دسته‌بندی نشده
-

شمس: ‌شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا داریم/قزاقستان و ازبکستان حریفان اصلی ایران برای قهرمانی هستند

شمس: ‌شانس زیادی برای قهرمانی در  آسیا داریم/قزاقستان و ازبکستان حریفان اصلی ایران برای قهرمانی هستند
سرمربي تيم فوتسال دانشجويان گفت: ‌ايران عنوان قهرماني دانشجويان آسيا را در پرونده كاري خود دارد و با توجه به وضعيت كنوني تيم دانشجويان شانس زيادي براي حفظ اين عنوان در آسيا و كسب دوباره عنوان قهرماني داريم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال دانشجویان گفت: ‌ایران عنوان قهرمانی دانشجویان آسیا را در پرونده کاری خود دارد و با توجه به وضعیت کنونی تیم دانشجویان شانس زیادی برای حفظ این عنوان در آسیا و کسب دوباره عنوان قهرمانی داریم.

حسین شمس در آستانه اعزام تیم فوتسال دانشجویان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا در آلماتی قزاقستان گفت: ‌این رقابت ها با حضور هشت تیم از کشورهای قزاقستان (دو تیم)، ‌قرقیزستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، چین و ایران برگزار می شود و به غیر از تیم های ترکمنستان و تاجیکستان، بقیه تیم های حاضر جزو مدعیان هستند و قطعا شاهد دیدارهای جالبی در جریان این رقابت ها خواهیم بود.
دومین دوره رقابت های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا دوم تا هشتم اردیبهشت ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد:‌ سال گذشته سه مرحله اردوی تدارکاتی برای تیم فوتسال دانشجویان برگزار کردیم، مرحله نخست با حضور بازیکنان برتر معرفی شده از سوی دانشگاه ها برگزار شد و مرحله دوم و سوم به ترتیب با حضور دانشجویان شاغل در لیگ دسته یک و دو، سپس دانشجویان شاغل در لیگ برتر انجام شد و از مجموع ۹۰ دانشجو دعوت شده به این اردوها، ۱۴ نفر برتر انتخاب شدند.
این مربی خاطر نشان کرد: در مجموع دو مرحله اردوی آماده سازی با ۱۴ بازیکن در سال ۹۵ برگزار شد و قرار بود همه این بازیکنان به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شوند که متاسفانه یکی از این بازیکنان به دلیل نداشتن گذرنامه امکان سفر با تیم به آلماتی را از دست داد و در نهایت ۱۳ بازیکن به این رقابت ها اعزام می شوند.
به گفته شمس، ‌شش بازیکن اعزامی به رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا از بازیکنان شاغل در لیگ دسته یک و دو هستند و هفت نفر دیگر از بازیکنان لیگ برتر هستند.
سرمربی تیم فوتسال دانشجویان ایران در ادامه با بیان اینکه قزاقستان و ازبکستان جزو تیم های بسیار قدرتمند آسیا هستند، افزود:‌ قزاقستان یکی از قدرت های نوظهور فوتسال جهان و آسیا است و امسال ضمن کسب عنوان سومی اروپا به جام جهانی کلمبیا راه یافته است.
وی ادامه داد: ‌تیم قزاقستان با توجه به هماهنگی های انجام شده با اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به عنوان یک تیم اروپایی در رقابت های این قاره حضور دارد، اما در رقابت های دانشجویی به عنوان یک تیم آسیایی بسیار قدر شرکت می کند.
شمس با بیان اینکه دو تیم قزاقستانی نیز از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت ها هستند، گفت:‌ تیم فوتسال دانشجویان ازبکستان نیز عنوان نایب قهرمانی آسیا را در اختیار دارد و از جمله مدعیان رقابت های دانشجویان است.
وی تیم چین را نیز از دیگر مدعیان فوتسال دانشجویان عنوان کرد و گفت:‌ تیم های تاجیکستان و ترکمنستان تیم های قدرتمندی نیستند و قطعا تیم ایران برابر این دو تیم با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد.
شمس در ادامه افزود: رشته فوتسال جزو معدود رشته های دانشگاهی است که در بیشتر دانشگاه های دولتی و آزاد علاقمند فعال دارد و در دانشگاه هایی چون دانشگاه آزاد رقابت های فوتسال در سطح سه دسته یک، دو و برتر پیگیری می شود.
به گفته سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال، این رشته تقریبا رشته اول ایران است زیرا براساس آخرین آمار ارایه شده از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) ایران با داشته ۱۶ میلیون فوتسالیست ثبت شده، نخستین کشور دنیا در رشته فوتسال است و برزیل در رده دوم جهان قرار دارد که درصد قابل توجهی از این جمعیت فوتسالی دانشجویان هستند.
تیم فوتسال دانشجویان ایران فردا (یکم اردیبهشت ماه) ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه تهران را ترک می کند و پس از توقفی کوتاه در استانبول راهی آلماتی خواهد شد.

منبع:ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

کشته مرده اون دستیاران سفارشیت هستم اقای شمس.اینها کی هستن دیگه؟؟؟؟؟؟؟،،،،؟؟؟؟؟؟

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

بابا حسین افضلی را میبردی کمک ات

نام پنجشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۵۲

خجالت نمیکشید از شانس حرف یزنید؟؟!! اینتیم باید با اختلاف ۱۰ گل تو فینال برنده بشه آخه اصلا تیمی تو مسابقات شرکت نکرده که!!