کد خبر : 63737
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 12:08
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:امیدوارم مسئولان و بازیکنان ، برای ادامه همکاری به درک متقابل برسند/واقعیت‌ها را به موقع می‌گویم

شمسایی:امیدوارم مسئولان و بازیکنان ، برای ادامه همکاری به درک متقابل برسند/واقعیت‌ها را به موقع می‌گویم
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه شرایط این تیم جالب نیست، گفت: به موقع بعضی از واقعیت‌ها را درباره افرادی که هیچ جایگاهی نداشتند و حالا برای ما عرض اندام می‌کنند می‌گویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی و عدم افزایش بودجه این تیم برای فصل آینده، تصریح کرد: بودجه ما همانند سال گذشته شد. یکسری محدودیت‌ها داشتیم که در جلسه با مدیرعامل و هیات مدیره مطرح شد. ما نسبت به همین بودجه، یارگیری خود را شروع کردیم و صحبت‌هایی با بعضی از بازیکنان داشتیم. هرچند از نظر خودم شرایط زیاد جالب نیست.

سرمربی تیم تاسیسات افزود: بعضی از بازیکنان رقم‌های سنگینی پیشنهاد می‌دهند که پرداخت آنها سخت است. تاسیسات تیم بزرگی است و الان به یک برند بین المللی در فوتسال تبدیل شده است. امیدوارم هم مسئولان تاسیسات که آدمهای دور اندیشی هستند و هم بازیکنان، طرف مقابل را درک کنند.

شمسایی در پاسخ به این سئوال که تیم تاسیسات نسبت به سال گذشته چند درصد تغییر خواهد داشت، تاکید کرد: ابتدا باید با بازیکنان خودمان صحبت کنیم تا بببینیم چقدر خروجی داریم. الان دو، سه روزی است که با بازیکنانمان مذاکره می‌کنیم. زمان ما زیاد نیست. روز شنبه هفته آینده مدیرعامل به یک سفر خارجی می‌رود و خود من هم احتمالا دوشنبه هفته بعد به خارج از ایران می‌روم. برای همین باید زودتر مذاکرات را به نتیجه برسانیم.

وی در ادامه گفت: با بازیکنانی مثل احمدی، سنگ سفیدی، کشاورز، سعید عباسی، محمد زارع و بهروز جعفری هم صحبت‌هایی کرده‌ایم.

شمسایی با بیان اینکه دوست دارد تمام مجموعه تاسیسات را داشته باشد، گفت: البته بعضی‌ها شرط و شروطی دارند. ان شاءالله بعد از آنکه تیم را بستیم، به موقع واقعیت‌هایی را راجع به افرادی می‌گویم که هیچ جایگاهی نداشتند و حالا برای ما عرض اندام می‌کنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

خودتم سیاه بازى دروغ نگو

نام پنجشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۱۰

شمسایى همونایى که هیچ جایگاهى نداشتن تو رو به اینجا رسوندن وگرنه الان دنبالشون نبودى و التماس نمیکردى یادت رفته بدون اونا رفتى کویت چه بلایى سرت اومد؟؟؟!!

نام پنجشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۹:۴۹

وحید شمسایی سفال منش تیمت رو قهرمان کرد یادت نره